Jump to content
IGNORERAD

Rensat från KPN awards

svarten

Recommended Posts

Nämen! Jättekul!

Många lyckönskningar från mig och alla i mitt harem!

Hej NoBuzz!

Har du harem? Får kommunister ha fler än en hustru?  :rofl:

Hälsning

Svarten

Dela på andra sajter

Hej NoBuzz!

Hälsning

Svarten

Nobuzz bor i ett kollektiv. Där är alla gifta med varandra. Delar öven tandborde och sånt.

Lycka till för Willes fru. Vinner hon inte så kan hon kanske ställa upp i en skönhetstävling.

Dela på andra sajter

Guest jing jing

I efterdyningarna av fru Chang's medverkan i sangtavlingen tankte jag sla ett slag for fru wille.

I Thailand arrangeras med jamna mellan rum det som kallas KPN awards King's Cup singing contest. I ar har de dessutom slagit till och tv-sander det hela med lite inslag av reality-show etc.

Hur som helst har fru wille tagit sig igenom en 10 tal olika delomgangar och ar nu en av 10 aterstaende finalister med King's Cup och segerchecken pa en miljon baht i sikte.

Detta ar till saval hennes som min forvaning da hon har haft ett uppehall fran sangen i drygt ett och henner rost ar mkt otranad just nu samt ar saval gift som har barn vilket knappast ar positivt i Thailands musikbransch.

Oavsett hur det gar ar hon dock mkt nojd da hon i samband med att hon tog sig till finalen aven fick ett skivkontrakt vilket hon kom som en overraskning.

For er som kan tankas vara nyfikna pa hur hon later ses programmet pa TV 9 pa lordagkvallar kl. 22.00 eller 23.00. Som bonus (alternativ minus) kan aven wille ses tillsammans med sin dotter under kommande lordags program.

De tio finalisterna kan ses har http://www.kpnmusic.NAward2008.html

Kuriosa ar att nr. 5 ar inte bara en av min frus narmaste vanner utan ocksa en av de basta elvis-imitatorerna jag hort samtidigt som han stoltserar som Katoy nar tillfalle ges - en klart intressant kombination.

ps. Da min fru ar muslim sa bor Jing Jing m.fl akta sig da hon ar roten till allt ont har i varlden och sakerligen vill dem illa - jatte, jatte illa.

haha misstänkte att du var jäv i muslimdebatten...

Dela på andra sajter

haha misstänkte att du var jäv i muslimdebatten...

Antar att du menar att jag var javig eller att det forekom jav.  :he:

Kul

Finns det möjlighet att få se och höra henne via Youtube?

Vi har ingen tillgång till thai tv här.

Kul att jag såg tre ledtrådar att nr 10 är frugan din... :-)

---

Mvh

Magrood

Jo det skall finnas lite klipp pa Youtube men jag har ingen koll pa var eller vad de kan tankas heta. Alisa ar for tillfallet pa KPN bootcamp i Hua Hin men sa fort hon ar tillbaka skall jag forsoka skaka fram ett par lankar.

Hehe, forstar att for den som kan lasa Thai sa var det inte sa svart att lista ut da det bara fanns en Mrs. och bara en person med ett svensson-efternamn. Vad var den tredje ledtraden?

Dela på andra sajter

Hej NoBuzz!

Hälsning

Svarten

Jajamen, det får vi! Och jag har massor av fruar!

Du förstår... det fina med att vara kommunist är att man kan vara muslim samtidigt.  :dirol:

Så.. jag har en ex-fru, en blivande fru plus att jag blivit lovad 72 oskulder med senare leverans.

Tänkte dela lite av varje med dem, inte bara tandborste.

:)

Dela på andra sajter

Guest jing jing

Jajamen, det får vi! Och jag har massor av fruar!

Du förstår... det fina med att vara kommunist är att man kan vara muslim samtidigt.    :dirol:

Så.. jag har en ex-fru, en blivande fru plus att jag blivit lovad 72 oskulder med senare leverans.

Tänkte dela lite av varje med dem, inte bara tandborste.

:)

Hoppas du noterat att de där 72 oskulderna inte är tjejer... :girl_haha:   fast det där vet du säkert redan...

Dela på andra sajter

Hoppas du noterat att de där 72 oskulderna inte är tjejer... :girl_haha:    fast det där vet du säkert redan...

Nope.. det visste jag inte! Helvete.. jag är lurad!

Vem ringer jag? Konsumentombudmannen? SD?

Dela på andra sajter

Nope.. det visste jag inte! Helvete.. jag är lurad!

Vem ringer jag? Konsumentombudmannen? SD?

Hej NoBuzz!

Stackaren! Du har blivit islamist och kommunist för att kunna få ett obegränsat antal fruar. Men nu har du 72 katoy oskulder, en ex. och en blivande fru - inga alls med andra ord!

Kanske borde du istället gå tillbaka till folkpartiet och lära dig av Jannegrav hur man beter sig för att skaffa sig en harem!  :dance::dance1::taunt:

Hälsning!

Svarten

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...