Jump to content
IGNORERAD

Koratforumets hemsida


BBJ

Recommended Posts

Vet inte om MPR tillåter detta men då många "Korat the Gateway to Isaan"-medlemmar också är medlemmar på MPR så lägger jag in en blänkare om detta:

 

korat.forum24.se har utsatts för överbelastningsattacker (igen) och är därför nere, vi vet inte för hur länge tyvärr.

 

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Felet ligger hos forum 24, inget av deras forum fungerar just nu

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Och?

 

Mycket kryptiskt inlägg, vad är din fråga egentligen??

 

 

Jo det är sant. Det hände för några månader sen också. Fasen att en del inte kan låta bli att sabotera för andra :13:

 

Mvh

BBJ

:thumbsup:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Då har forumet "Korat the Gateway to Isaan" kommit on-line igen!

 

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hela "forum24" hade problem, tror inte någon engagerar sig och försöker sabotera just " korat forumet"

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hela "forum24" hade problem, tror inte någon engagerar sig och försöker sabotera just " korat forumet"

 

Så sant, såsom jag svarade ovan:

 

 

 

 

 

Men i denna tråd vände jag mig i första hand till Koratforumets medlemmar som är medlemmar på MPR också. Därför det kanske något felaktigt formulerade första inlägget.

 

Mvh

BBJ

:thumbsup:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...