Jump to content
IGNORERAD

"Barnens bästa kompis pappa har tagit hem en thaitjej"


swedenfarang

Recommended Posts

Quote

Aldrig har jag klagat indirekt på thailändska kvinnor. Jag menar bara att de har oftast inget annat val än att hitta en farang!!

Nu får du väl ändå ge dig??

Tror du att Thailändare dör svältdöden om de inte hittar en Farang?

Det är någon promille av det Thailändska folket som är bargirls eller hänger ihop med en Farang!

Har du varit i Thailand? Eller du kanske bara har varit i Pattaya eller Patong och dömmer hela Thailändska folket efter det?

Hur kan man vara så inskränkt och fördomsfull?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 205
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    17

  • Farang

    10

  • swedenfarang

    10

  • Odin

    10

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Hon fick tillbaka prinsesstiteln efter skilsmässan.

Nja, det fick hon väl inte direkt..?

Hon är väl en bit under den titeln vad jag förstår. Hon kan aldrig bli regent.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Napho

Quote

Nja, det fick hon väl inte direkt..?

Hon är väl en bit under den titeln vad jag förstår. Hon kan aldrig bli regent.

Du har rätt men

Princess Ubol Ratana was born with the titles of Her Royal Highness and Princess Chao Fa, but gave these up on her marriage to an American citizen, Peter Ladd Jensen. Her title, Chao Fa was lost because she married a commoner. She had previously held the royal title Chao Fa Ubolratana Rajakunya. She still retains the style of Tunkramom Ying, which alludes to the status of Chao Fa, but she does not officially hold the Chao Fa title at present.

Yngsta systern som är gift med en thai har emellertid fått behålla titeln Chao Fa (himmelsk härskare ?)

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt att ni har pratat ut Flores,ni verkar ju båda ha en internationell bekanskapskrets så många av dina uttryck kom nog i affekt.Hoppas ni båda kan gå vidare med era resp.liv som en stark familj och unna varandra att söka lyckan(kärleken)utan att någon av er ska "hjälpa"till,ni är väl trots allt vuxna båda två.Lycka och välgång till er båda  :mdr: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...

Jag kommer också ihåg det. Jag tror att det var så att det inte gick att placera henne i någon yrkesgrupp som sedan skulle kunna behandlas i någon statistik.

De bad henne visst att ange en annan yrkesgrupp men hon vägrade. Detta underbara land

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer också ihåg det. Jag tror att det var så att det inte gick att placera henne i någon yrkesgrupp som sedan skulle kunna behandlas i någon statistik.

De bad henne visst att ange en annan yrkesgrupp men hon vägrade. Detta underbara land

Hej jan44a,

Har just inget att tillföra diskussionen, men skulle ändå vilja uppmuntra dig att om du svarar på gamla inlägg så se till att citera det du svarar på.

Det finns annars viss risk att ditt inlägg ter sig som "goddag yxskaft".

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...