Jump to content
IGNORERAD

Pattaya Music Festival 21-23 Mars


Lars12

Recommended Posts

Var på denna förra året, var inget speciellt, beachroad är stängt och marknaden uppdukad i flera dgr.

Thai musik har väl aldrig vart min favvo och det var mest sånt även fast det fanns en reggea scen (som också lät mest som thai musik) så för min del var de mest i vägen när man ville ta sig snabbt till Walking street.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stora delar av festivalen sänds även i direktsändning i nå'n av de rikstäckande TV-kanalerna för den som inte vill stå och trängas framför scenen.

 

Att gå på konserter i Thailand är dock en upplevelse då publiken är otroligt hängiven och det är allsång från början till slut.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Här är spelprogrammet för festivalen. Stora scenen(den röda) rymmer de största banden och den största publiken. Reggaescenen(den gula) svänger bäst.

 

Ett band som jag inte hört innan förra årets festival är Tattoo Colour som då bjöd på en riktigt bra konsert. Spelar på Röda scenen på lördagen.

 

post-6118-0-75288400-1394765551_thumb.jp

post-6118-0-75288400-1394765551_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är spelprogrammet för festivalen. Stora scenen(den röda) rymmer de största banden och den största publiken. Reggaescenen(den gula) svänger bäst.

 

Ett band som jag inte hört innan förra årets festival är Tattoo Colour som då bjöd på en riktigt bra konsert. Spelar på Röda scenen på lördagen.

 

attachicon.gifpattayamusicfestival2014.jpg

Bra band direkt första dagen. Sweet Mullet och Big Ass. Andra dagen e Slot Machine ett rätt sjysst band.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...