Jump to content
Thaiarran

Är detta i Udon?

Recommended Posts

Moipenyang

Och ditt tips till han är? att inte följa de råd jag skrev??? Eller vart vill du komma.

Det kan inte vara så svårt att klura ut.. :crazy:

ban99arne

Och tomma tunnor skramlar mest.

Nej, där har Ni fel igen, det krävs nämligen något innehåll för det skall skramla.

Tömmer Ni tex ut innehållet i ett par maracas så låter de ingenting oavsett hur mycket ni skakar.

Bananen

Nej, där har Ni fel igen, det krävs nämligen något innehåll för det skall skramla.

Tömmer Ni tex ut innehållet i ett par maracas så låter de ingenting oavsett hur mycket ni skakar.

Nej, jag hade rätt, som vanligt. :yahoo:

ban99arne

Nej, jag hade rätt, som vanligt. :yahoo:

Nej och nu har Ni fel åter igen men det blir så när man inte har något förstånd att dras med.

Guest wUThai

Jävla vilket drag det blev i denna tråden. Inte illa pissat på en Söndag! Bra där gubbar, ni sköter er! :)

Tackzhin

En närmast komisk händelse...som kunde slutat illa

Som jag nämnde tidigare om att ligga lågt, speciellt språkande om Thai politik kunde vara ett tips.
Jag har en bekant som bor i Udon som är snäll o trevlig men kan ha en del egenheter för sig.

Han äger en stor fräsch prisbelönad TukTuk som han åker omkring med.fler har nog sett den.

Svenne (som vi kallar honom) fick för sig att att skulle lägga sig i debatten om BangkokshutDown.

Därför tillverkade han en stor affisch föreställande mr Suthep , med en påmålad mustasch så att

Suthep skulle likna en viss Adolf Hitler. Affischen monterades bak på Tukken

Därmed trodde svenne att han skulle samla en del poäng i rödskjortornas huvudstad

Men problemet är ju att det finns ju inte en enda Thai som vet vem Hitler är och ännu mindre hans mustasch...

Därmed kunde ju rödskjortorna i stan tolka det som att ett stort svenskt fan åkte omkring på gatorna och gjorde reklam för Suthep

Inte så intelligent kan man säga.

Kärringen hans blev arg och rädd och bad om nedmontering omedelbart, annars hotade hon med att dra iväg som en avlöning

Och så blev det. Affischen åkte ner och ställdes in i garaget...

• Fint 4

Baa

Så har då polisen tagit en misstänkt, en del i samma branch påstår att denne man är den som knivmördade den Holländske barägaren.

Om så är fallet vet jag inte, bara relaterar till de uppgifter som polisen släppt ut!

En av de anställda kännde sig förnedrad av barägaren (har tydligen varit vanligt förekommande) och fick spelet samt bestämde sig för att ta hämd.

Något rånmotiv lär det inte föreligga, därmed inte sagt att mördaren i alla fall tagit pengarnal eftersom, om det nu är den anhållne, han mycket väl visste om på vilket sätt barägaren forslade kvällskassorna!

Hur som helst en tragisk händelse!

• Fint 2

Maloon

Jag tycker det är tragiskt det som hänt men tycker det åsså är tragiskt att man får lägga upp

en bild på en slaktad människa men inte på ett thaiarsel

Mådde illa av att få se bilden på den avlidne

Edited by Maloon
  • Fint 5

Baa

Jag tycker det är tragiskt det som hänt men tycker det åsså är tragiskt att man får lägga upp

en bild på en slaktad människa men inte på ett thaiarsel

Mådde illa av att få se bilden på den avlidne

Håller med till 100%, en riktigt otäck bildserie där man riktigt frossar i vidrigheter, undrar precis som du vad som är skadligt med en snygg röv i jmf med detta!

• Fint 5