Jump to content
IGNORERAD

Är detta i Udon?


Thaiarran

Recommended Posts

  • Svar 68
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Scandinaviancorner

    9

  • SWED THAI

    9

  • wix

    9

  • Baa

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Oregistrerad

Hoppas hans familj har fått besked om det inträffade, innan det las ut på nätet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Det är nog helt säkert att det är ett fruntimmer som har gjort detta tillsammans med sin Thai man

Men polisen säger att dom inte har några bevis ännu

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Detta hände en barägare i Patong

Kärringen hans ville ha varenda baht ,men han hade en dotter hemma i England som han sände lite pengar till.   Och detta tålde inte damen utan beställde en mördare från Chiengrai som kosta 3000 baht som högg ihjäl honom.   Så man skall vara jävligt jävligt försiktig i detta landet

post-7775-0-89789800-1393681535.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har fått en länk från någon jag inte känner, men innehållet tyder på att något hemskt ska ha hänt i Udon. Kan någon verifiera?

http://www.at-udon.com/showNews.php?idNews=98

Detta är en del av landet med många många röda skjortor.

 

De vet inte vem som utfört dådet . De kollar nu upp efter fingeravtryck. Troligen ett rån då många bär omkring värdefulla saker öppet enl polisen. Det är i korta drag vad de skriver i artikeln... Så nu är de i utredningsskedet, och de skrev inget om nån thaikvinna med man i denna artikeln...

.

Ändrades av wix

Alltid på de svagas sida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt thaitidning på nätet är det en barägare som mördats av en anställd.  

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är en del av landet med många många röda skjortor.

 

De vet inte vem som utfört dådet . De kollar nu upp efter fingeravtryck. Troligen ett rån då många bär omkring värdefulla saker öppet enl polisen. Det är i korta drag vad de skriver i artikeln... Så nu är de i utredningsskedet, och de skrev inget om nån thaikvinna med man i denna artikeln...

.

Och hur fan kunde du blanda in rödskjortor i det här? Ska du och dina polare förstöra den här tråden oxå?

Hälsningar Thaiarran

Titta gärna in på min blogg

thaitompa.wordpress.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Och hur fan kunde du blanda in rödskjortor i det här? Ska du och dina polare förstöra den här tråden oxå?

Ja som du ser sa är det nagot fel som inte är riktigt riktigt. 

 

Mvh. SWED THAI

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Ja nog fan är Holländarn röd och död i alla fall!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Ja att springa runt med en massa guldkedjor runt armar och ben är idi*ti, in med pengarna i banken istället

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja att springa runt med en massa guldkedjor runt armar och ben är idi*ti, in med pengarna i banken istället

Newbees tycker kedjor är coolt!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och hur fan kunde du blanda in rödskjortor i det här? Ska du och dina polare förstöra den här tråden oxå?

Det är sant att det är ett genomrött område och det bör man öppet redovisa så andra kan se skillnad i de olika delarna av landet.

Att du tar upp detta gör just att det blir mer skriverier om rödskjortor här, dumt av dig att starta detta.

 

läs nyheten istället och var glad att jag översatte din otacksamma individ... tillför järna något av värde själv innan du drar igång och skitar ner seriösa trådar...

Alltid på de svagas sida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Haha  Din otacksamma individ.  Ja så kan man också skriva!!

Link to comment
Dela på andra sajter

 Ja nu jävlar blommar asfalten.
Hur kan du starta en sa dum trad? :ironi:

Till slut är det väl taxens fel att han blev mördad.

TS startar en trad för att fragar vad som hänt.

Svaret fran Forum medlem verkar vara rop pa hjälp.

 

 

Mvh. SWED THAI

Ändrades av SWED THAI
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är sant att det är ett genomrött område och det bör man öppet redovisa så andra kan se skillnad i de olika delarna av landet.

Att du tar upp detta gör just att det blir mer skriverier om rödskjortor här, dumt av dig att starta detta.

 

läs nyheten istället och var glad att jag översatte din otacksamma individ... tillför järna något av värde själv innan du drar igång och skitar ner seriösa trådar...

En Tysk hade sagt när han sett ditt inlägg som är sa helkorkat det kan bli. (geh und wix dich selbst)

Kanske därav nicknamnet wix..

Link to comment
Dela på andra sajter

Så grisas tråden ner av att man skrev "Detta är en del av landet med många många röda skjortor."

Som att förbjuda att nämna om ett brott skett i bergsjön, att det befolkas av mycket invandrare.

Att ni orkar förstöra en hel tråd pga en del av en mening?

Alltid på de svagas sida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är sant att det är ett genomrött område och det bör man öppet redovisa så andra kan se skillnad i de olika delarna av landet.

Att du tar upp detta gör just att det blir mer skriverier om rödskjortor här, dumt av dig att starta detta.

 

läs nyheten istället och var glad att jag översatte din otacksamma individ... tillför järna något av värde själv innan du drar igång och skitar ner seriösa trådar...

Mja man får inte bajsa ner sina egna trådar. Det är exklusivt för experter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta hände en barägare i Patong

Kärringen hans ville ha varenda baht ,men han hade en dotter hemma i England som han sände lite pengar till.   Och detta tålde inte damen utan beställde en mördare från Chiengrai som kosta 3000 baht som högg ihjäl honom.   Så man skall vara jävligt jävligt försiktig i detta landet

Och nämn gärna när detta hände, , över 20 år sen. ..

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Och nämn gärna när detta hände, , över 20 år sen. ..

Det hände i mitten på 80 talet

Link to comment
Dela på andra sajter

Det hände i mitten på 80 talet

Tjena Anders.Har du vaknat nu när jag ska sova ruset av mig.Ha det bra polarn och god natt från Umeå. :thumbsup:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det hände i mitten på 80 talet

så typ 30 år sen, , knappast revelant till det här fallet,,..

men är man långsint så..

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...