Jump to content
IGNORERAD

dansk invandringspolitik!


steven

Recommended Posts

Ban99AFA.. Vem vet,, Kanske vi kan vara på samma nivå, en vacker dag. Men om du ska kunna tas  på allvar så måste du frångå Intel och allt vad det heter.Mac är bra.. Men det ärinte judefritt...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 206
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    20

  • svarten

    18

  • GammalDansken

    18

  • noBuzz

    10

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Ibland får man en känsla av att någon dricker till sig mod en lördag kväll vid 22-tiden

och sitter där i sin ensamhet och retar upp på sig på nån annan.

Det är ju trots allt bättre att ge sig på någon på nätet än att knacka bögar och muslimer i parken

så vi som läser om det här får väl ta det som en samhällsuppgift att finnas till :-)

Mvh GD

Det var ju en intressant teori!

Kan nog stämma i en del fall, och visst är det bättre med attacker via forum än verkligt våld. Om man nu känner att man måste lätta på trycket.

Därmed inte sagt att vi önskar att Mai Pen Rai blir en säkerhetsventil för alla frustrerade människor.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ringer på lördag... Ban99AFA kan nog ta hand om sig själv.. Patetiskt att det kommer rescue for the kommunist..Hitills så har han kunnat bita ifrån på egen hand... Sorry GD...

Link to comment
Dela på andra sajter

M150,

Jag hoppas att du far nagon att dela dina M150 drinkar med nasta lordag, lite trist att sitta sjalv och skala framfor datorn, jag forstar att du blir bitter  ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

M150,

Jag hoppas att du far nagon att dela dina M150 drinkar med nasta lordag, lite trist att sitta sjalv och skala framfor datorn, jag forstar att du blir bitter  ;)

Kommer tyvärr vara väldigt nykter nästa helg..Då jag måste jobba och se till att filurer som Ban99AFA får sin frihet att husera fritt.. Som alla vet så krävs det skatte pengar för att dessa mäniskor ska ha nått att ens bråka om... Patetiskt.. Ja.." Politiskt korrekt"..? Nej.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Kommer tyvärr vara väldigt nykter nästa helg..Då jag måste jobba och se till att filurer som Ban99AFA får sin frihet att husera fritt.. Som alla vet så krävs det skatte pengar för att dessa mäniskor ska ha nått att ens bråka om... Patetiskt.. Ja.." Politiskt korrekt"..? Nej.

hmmm...

"får sin frihet att husera frit"    -  "för skattepengar"  - aha jag vet!

Men om det nu inte kommer nån (ny)snö nästa helg, M55, då slipper du sitta där, ensam på plogen, utan kan fraternisera med oss här på MPR.

Mysigt

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...