Jump to content
IGNORERAD

Bedrace på Söndag


L64

Recommended Posts

Ok sitter hos maitan nu åker direkt till blue lagoon kl.18.00 kom alla goa vänner. Patrik med vänner lirar. Jag lovar att det inte blir alkoholfritt. Ha de alla

 

Hur tusan hittar men till Blue Lagoon ?

 

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • L64

    7

  • Joe

    5

  • spooncreek

    5

  • smaland

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nä, men idag är det ju Election Day, det är därför de har förbud. Skulle det gällt även igår kanske?

Hur ser det ut på stan just nu? Du är väl där mitt i smeten?

Hur som helst så kommer vi till Beergarden vid 1530 så får vi se vad som händer

/ Joe

Jag är nere på stan nu, promenerade genom soi buakhow, soi Diana, och det var väldigt lugnt. Men det dracks i smyg på en del barer (ovanligt många kaffekoppar på borden). Ett par restauranger verkade servera öl.

Igår var det som sagt inga problem att få sig en öl till maten på restaurang. På Walking street var bland annat hårdrocksbaren som ligger mitt på öppen (dock inget band). Lite förvånande visade det sig även att Marine hade öppet. Och det var helt knökfullt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur tusan hittar men till Blue Lagoon ?

/ Joe

soi village third road (mitt i mot brandstationen) ring mej om ni inte hittar. +66851286388

BAJEN 4-EVER

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, men idag är det ju Election Day, det är därför de har förbud. Skulle det gällt även igår kanske?

 

Hur ser det ut på stan just nu? Du är väl där mitt i smeten?

 

Hur som helst så kommer vi till Beergarden vid 1530 så får vi se vad som händer

 

  / Joe

 

Gällde igår också, har aldrig sett Pattaya vara så nedsläckt och så hårt hållet vad gäller alkoförbudet.

 

Har inte kommit längre än hotellets restaurang idag och där sålde dom iaf öl

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Gällde igår också, har aldrig sett Pattaya vara så nedsläckt och så hårt hållet vad gäller alkoförbudet.

 

Har inte kommit längre än hotellets restaurang idag och där sålde dom iaf öl

 

OK, det visste jag inte. Vi tog det lugnt igår satt och kollade Gladiator Extended Edition... Märkte inget av förbudet.

 

Undrar om de avlyser förbudet nu när valet är inställd. De gav upp angående för-valet för nån timme sen.

 

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har hört att det ska vara ok med alkohol efter 15:00 för så brukar det tydligen vara

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag fattat det rätt, det var lite förvirrat på scen, så ska paraden återsamlas vid central. För tävling? . Det skulle i alla fall hållas en ölhävartävling där, kanske ett alternativ för den som känner sig lite torr i strupen: -)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...