Jump to content
IGNORERAD

Bedrace på Söndag


L64

Recommended Posts

Tydligen e de race för sängar på söndag och vi kanske blir några stycken som de ser ut som skall kolla på spektaklet.

Kanske några fler som vill ansluta?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • L64

    7

  • Joe

    5

  • spooncreek

    5

  • smaland

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

I feskebyn eller var ???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

I feskebyn eller var ???

Hej husse, puss o tack för senast!

Pattaya jepp!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi kommer ju ner på söndag morron, får se hur mycket sova det blir på planet

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi kommer ju ner på söndag morron, får se hur mycket sova det blir på planet

Hörrö fröken! Ska du sova bort hela semestern eller??? Ge dig ut på sängrace på söndag å sluta grina :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar kul! Var ses vi och när?

 

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad fasen är ett sängrace??? ja kanske kommer

Tävling på beach road

Sängar på hjul ska springas på kortast tid

brukar starta vid center

och mål på walkingstreet

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörrö fröken! Ska du sova bort hela semestern eller??? Ge dig ut på sängrace på söndag å sluta grina :crazy:

Jaja, med 2 tjatterhönor i sällskapet så får vi se, det kan bli oförglömligt kul också :thumbsup:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen e de race för sängar på söndag och vi kanske blir några stycken som de ser ut som skall kolla på spektaklet.

Kanske några fler som vill ansluta?

Har du sagt A så får du säga B, alltså var och när vi ska träffas. Hade egentligen tänkt mig vara helnykter i helgen efter gårdagens brakfest på soien men man är ju flexibel och kan ändra sig. :)

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen e de race för sängar på söndag och vi kanske blir några stycken som de ser ut som skall kolla på spektaklet.

Kanske några fler som vill ansluta?

 

Sängracet skiter jag i, men ansluter gärna till efterracet nånstans - om förkylningen har lagt sej.

 

Förslag på tid och plats!?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är skylten på evenemanget, kom gärna med förslag på tid och plats någon

 

post-3290-0-85136500-1390642550_thumb.jp

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är skylten på evenemanget, kom gärna med förslag på tid och plats någon

 

attachicon.gifIMG_0981.JPG

 

Kanske en bit mat på Beer Garden framåt 7 -tiden?

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sängracet skiter jag i, men ansluter gärna till efterracet nånstans - om förkylningen har lagt sej.

 

Förslag på tid och plats!?

 

Har du problem med förkylningen så kan du alltid skicka bowlerskan som din standin!

 

 

Ett varningens finger ang morgondagen är att det antagligen är helt torrlagt så byo tål ju o tänkas på  :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev inget val vad jag hörde. Så jag är på beergarden 15.30. Skål

 

Tydligen är det säljförbud av alkohol i affärerna. Jag var precis och köpte några Chang och då sa hon att det var säljförbud innan hon slog in dem i tidningspapper och sålde dem ändå.

 

Hur är det på restaurangerna egentligen? Är ju inte kul att springa runt på stan utan en pilsner Bedrace eller ej...

 

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar som det blir ganska torrt ikväll, beergarden brukar vara noga med att följa säljförbuden, så där kan man nog glömma att få sig nån rusdryck.

Hoppas jag har fel...

Mvh

Ändrades av dandic
Link to comment
Dela på andra sajter

Har du problem med förkylningen så kan du alltid skicka bowlerskan som din standin!

 

 

Ett varningens finger ang morgondagen är att det antagligen är helt torrlagt så byo tål ju o tänkas på  :crazy:

Har hostat hela natten, så ett race är inte att tänka på.

Tyvärr har jag smittat bowlerskan med mina bakterier.

 

Ha de så kul!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen är det säljförbud av alkohol i affärerna. Jag var precis och köpte några Chang och då sa hon att det var säljförbud innan hon slog in dem i tidningspapper och sålde dem ändå.

 

Hur är det på restaurangerna egentligen? Är ju inte kul att springa runt på stan utan en pilsner Bedrace eller ej...

 

  / Joe

 

Det var inga problem igår på restaurangerna

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är förtidsröstning i dag och då är det enl. lag säljförbud av alkohol,

men nog går det att få tag på men barer liknande kanske inte vågar sälja.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen är det säljförbud av alkohol i affärerna. Jag var precis och köpte några Chang och då sa hon att det var säljförbud innan hon slog in dem i tidningspapper och sålde dem ändå.

Hur är det på restaurangerna egentligen? Är ju inte kul att springa runt på stan utan en pilsner Bedrace eller ej...

/ Joe

Ok sitter hos maitan nu åker direkt till blue lagoon kl.18.00 kom alla goa vänner. Patrik med vänner lirar. Jag lovar att det inte blir alkoholfritt. Ha de alla

BAJEN 4-EVER

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok sitter hos maitan nu åker direkt till blue lagoon kl.18.00 kom alla goa vänner. Patrik med vänner lirar. Jag lovar att det inte blir alkoholfritt. Ha de alla

hinner inte :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var inga problem igår på restaurangerna

Nä, men idag är det ju Election Day, det är därför de har förbud. Skulle det gällt även igår kanske?

 

Hur ser det ut på stan just nu? Du är väl där mitt i smeten?

 

Hur som helst så kommer vi till Beergarden vid 1530 så får vi se vad som händer

 

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...