Jump to content
leadbelly

Guld

Recommended Posts

Mr  atm
8 timmar sedan, skrev Tallviking:

Framgången för bitcoin kan bli "katastrofal" för miljön, rapporterar CNN.

Valutan kan komma att konsumera lika mycket el som hela USA år 2019.

”Bitcoin saktar ner satsningarna på en snabb övergång från fossila bränslen”, skriver meteorologen Eric Holthaus på miljösajten Grist.

https://www.expressen.se/nyheter/larmet-bitcoin-kan-bli-katastrofalt-for-miljon/

Läser man lögnmedian då kommer man aldrig att bli en vinnare. Dessutom bortkastad tid. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Tallviking
18 minuter sedan, skrev Mr atm:

Läser man lögnmedian då kommer man aldrig att bli en vinnare. Dessutom bortkastad tid. 

Och där åkte ditt huvud ner i sanden igen......

• Ge karma 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
evert 1

Har man "lyckats" köpa på sig några bitcoin lobbar man självklart för en positiv utveckling i detta kedjespel.

ALLT bygger på förväntningar och så länge "investerarna" kan hålla skenet uppe går det bra, nu vill jag gärna jämföra lite med Fingerprints utveckling.

Atm har kanske rätt och jag fel, då är det bara att gratta Atm, om inte sitter Atm med svarte Petter, dock på egen förskyllan:big_smile:

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Mr  atm
10 timmar sedan, skrev evert 1:

Har man "lyckats" köpa på sig några bitcoin lobbar man självklart för en positiv utveckling i detta kedjespel.

ALLT bygger på förväntningar och så länge "investerarna" kan hålla skenet uppe går det bra, nu vill jag gärna jämföra lite med Fingerprints utveckling.

Atm har kanske rätt och jag fel, då är det bara att gratta Atm, om inte sitter Atm med svarte Petter, dock på egen förskyllan:big_smile:

Har du läst på www.di.se 

Experterna berättar sanningar igen till lammen. Hur många gånger har dom sagt att köp bitcoin sedan 2009 ?  0 gånger så klart. Jag har sagt köp 100X.

Hur många gånger har dom haft fel XXXXXX. Men fortsätt och läs vad dom sk. experterna skriver.

Fortfarande om 10 år kommer du att skriva att får se vem som får rätt.

Kommer att bli trångt i dörren när folket ska rusa igenom dörren till kryptovalutorna om någon månad.

Ändrades av Mr atm
  • Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll