Jump to content

Guld

leadbelly

Recommended Posts

• Replies 599
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• John Khonken

167

• Mr  atm

129

• andrejsdenruskige

27

• SatanG

18

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jag lyssnar å shoppar loss...  

Är det finansiell info jag vill ha så går jag inte in på MPR för att finna den.  Jag tycker mest att du klagat över ditt boende i fel område och att allt är bedrövligt.  Då du verkar ha ett

Att centralbanken skaffat en thaitjej 🙄

Posted Images

John Khonken

I Yellowstone sägs det finnas jättemängder av guld. Vem vinner kapitalisterna eller miljövännerna. Kolla först delen av detta. Väldigt intressant

https://www.svtplay.se/video/20903763/dokument-utifran-guldets-morka-sida/dokument-utifran-guldets-morka-sida-sasong-1-stora-drommar-stora-katastrofer?cmpid=del:an:02-03-2019:dokument-utifran-guldets-morka-sida:pla:lp-app

Edited by John Khonken
  • Ge karma 1
SatanG
14 timmar sedan, skrev John Khonken:

Centralbankerna köpte 651ton 2017. Den högsta inköpet på 47 år. Tror ni det säger något ???????????????????????????

Vem sålde då?

Hur mycket bröts och tillfördes marknaden?

Jag är annars ganska positiv till att köpa nu men har ingen lust att föra över några större mängder sek till Thailand iom den kassa växlingskursen.

/ SatanG

Edited by SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

John Khonken

Jag hade siffrorna . Går säker att ta fram. Kina bryter väl lika mycket som övriga världen  tillsammans . Kommer aldrig ut på marknaden  Men brytningen minskar varje år. Det är nu stor brist på stora mängder guld till försäljning.

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Mr  atm
1 timme sedan, skrev John Khonken:

Guldet stutsar mot 1340. Stadigt över och jag njuter

Hörde inside information från en höjdare inom branschen i Tyskland att dom rikaste storhandlar i guld.

Pattaya - SKAPARENS SÄTT ATT SÄGA FÖRLÅT FÖR DEN VÄSTERLÄNDSKA KVINNAN

Tommy
28 minuter sedan, skrev Mr atm:

Hörde inside information från en höjdare inom branschen i Tyskland att dom rikaste storhandlar i guld.

Det där skulle du ju inte sprida, sa jag ju...

MVH

• Haha 3

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Mr  atm
4 minuter sedan, skrev Tommy:

Det där skulle du ju inte sprida, sa jag ju...

MVH

Sorry jag slant. Entschuldigung!

Du sa inget om Bitcoin vah???

Pattaya - SKAPARENS SÄTT ATT SÄGA FÖRLÅT FÖR DEN VÄSTERLÄNDSKA KVINNAN

• 2 weeks later...
berlitz

Han har bla guesthouse å bar på soi buakhao (pagoda) å bygger hus till försäljning på Kho Chang,en trevlig å social kille,ganska nybliven pappa oxå.

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Fredman
On 2019-02-02 at 20:29, skrev John Khonken:

Centralbankerna köpte 651ton 2017. Den högsta inköpet på 47 år. Tror ni det säger något ???????????????????????????

On 2019-06-07 at 15:17, skrev John Khonken:

Guldet stutsar mot 1340. Stadigt över och jag njuter

On 2019-06-24 at 05:45, skrev John Khonken:

Ja guld går dåligt

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Tråkigt det här.visade att jag än en gång hade rätt. Jobbigt är det. 

Det svänger fort i hockey! 😂😂😂

• Snurrigt 1
  • Haha 6

"Jag tror att höjd- och lågpunkterna är de viktiga. Allt annat är bara... någonstans mittemellan."

John Khonken

Fredman du som följer mig har tjänat en hel del pengar så grattis. Man ska lyssna och följa den som ger dig bra tips. Muta emottages gärna som tack

andrejsdenruskige
2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Fredman du som följer mig har tjänat en hel del pengar så grattis. Man ska lyssna och följa den som ger dig bra tips. Muta emottages gärna som tack

Ändå är det du som klagar mest. Du verkar gråta hela vägen till banken och från banken oavsett hur många miljoner du gör. 

• Haha 3
John Khonken

Ruskpricken

Du får kalla det vad du vill. Jag kallar det att informera er till att tänka själva.  Istället för att sitta på MPR och gnälla som du gör. Dra nytta av bra info. Vad har jag talat om väldigt länge. Gå tillbaka och läs istället för att bara hoppa in och ha mindre bra synpunkter. Eller ännu bättre. Vad tycker du själv??????

• Ge karma 1
  • Fint 1
samet
36 minuter sedan, skrev John Khonken:

Ruskpricken

Du får kalla det vad du vill. Jag kallar det att informera er till att tänka själva.  Istället för att sitta på MPR och gnälla som du gör. Dra nytta av bra info. Vad har jag talat om väldigt länge. Gå tillbaka och läs istället för att bara hoppa in och ha mindre bra synpunkter. Eller ännu bättre. Vad tycker du själv??????

När kommer den "bra infon".

Jag sålde 2017 allt jag ägde och köpte guld, vete och olja för att klara mig i den kommande bankkrisen när allt skulle kollapsa... nu sitter jag här med en lada full  med grejer och börsen skjuter mot toppen...

• Ge karma 2
  • Haha 7