Jump to content
IGNORERAD

Guld


leadbelly

Recommended Posts

  • Svar 629
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    173

  • andrejsdenruskige

    27

  • SatanG

    18

  • leifen

    14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Grattis Mr. Atm! Är nog många i denna tråden som satt skrattet i halsen? ! [emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Beror väl på. Är man trygg och tror sig kunna göra snabba rätta affärer. För mig själv som försöker spara lite till pension ALDRIG

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev burrabus:

Satsa i motvind så får man tillbaka 

Spyan i Fejan ?

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
14 timmar sedan, skrev Enis:

Nu är det rea.... köp köp köp

 

enis

Var då? aliexpress?

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-02-01 at 13:17, skrev uptoyou:

Var då? aliexpress?

 

De senast nu är tulipanlökar har jag hört.....

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
  • 4 månader senare...

Visst  är et märkligt. Vad är guldet värt i länder som Turkiet- Venezuela- Argentina . Fundera på det så förstår ni. Varför försvann Libyens 100ton guld vid mordet av Kaddafi. Varför försvann  Ukranias 43 ton direkt. Vid kriget mot ryssarna.om krim. 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev John Khonken:

Visst  är et märkligt. Vad är guldet värt i länder som Turkiet- Venezuela- Argentina . Fundera på det så förstår ni. Varför försvann Libyens 100ton guld vid mordet av Kaddafi. Varför försvann  Ukranias 43 ton direkt. Vid kriget mot ryssarna.om krim. 

Vi är dom på spåret!

81DB337C-CF6D-42DE-86C3-B0464994C6EB.jpeg.ac70e49961c6f5271b19dbc216c6a292.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
John Khonken

JP Morgan Chase Går lång i silver. Fråga er hur ofta JP gör fel. Då har ni svaret om vad som kommer att hända nu och framåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

JP Morgan Chase Går lång i silver. Fråga er hur ofta JP gör fel. Då har ni svaret om vad som kommer att hända nu och framåt.

Hm , du om nån borde väl vara ekonomiskt oberoende med tanke på vad lätt det är att tjäna pengar enligt dig själv.

Eller är det bara prat o ingen verkstad.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
12 timmar sedan, skrev kenneth073:

Hm , du om nån borde väl vara ekonomiskt oberoende med tanke på vad lätt det är att tjäna pengar enligt dig själv.

Eller är det bara prat o ingen verkstad.

Samma sak har jag uttryckt och fick till svar att han mer eller mindre bor i en skokartong i ett ghetto. 

Men samtidigt agerar han ”ekonomiskt orakel” på forumet. 

Jag känner helt klart ett stort förtroende att överlåta förvaltning av mitt kapital till denna mannen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man varje dag säger att nu går det åt helvete, så får man troligtvis rätt till slut.....

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
12 timmar sedan, skrev kenneth073:

Hm , du om nån borde väl vara ekonomiskt oberoende med tanke på vad lätt det är att tjäna pengar enligt dig själv.

Eller är det bara prat o ingen verkstad.

Så Kenneth . Du vill inte ha info utan bara leva I din bubbla. Då finns en enkel sak att göra . Skit I att läsa vad jag skriver. Eller ännu bättre. Tänk efter innan du talar.

Ha en bra dag

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
5 minuter sedan, skrev frogfish:

Om man varje dag säger att nu går det åt helvete, så får man troligtvis rätt till slut.....

Frogfish

Säger jag att allt går åt helvete. nej det gör jag inte. Utan försöker få folk att förstå vad som kan hända. Man behöver som sagt inte läsa. Vad tror du själv????

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev John Khonken:

Frogfish

Säger jag att allt går åt helvete. nej det gör jag inte. Utan försöker få folk att förstå vad som kan hända. Man behöver som sagt inte läsa. Vad tror du själv????

Du vet väl bäst själv vad du säger, och jag har inte påstått att du sagt nåt.

 

Det jag gjorde var att lägga in ett egensnickrat ordspråk, som jag tycker stämmer rätt bra. Om du ser nåt fel i det ordspråket så får du gärna komplettera.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Frogfish
Säger jag att allt går åt helvete. nej det gör jag inte. Utan försöker få folk att förstå vad som kan hända. Man behöver som sagt inte läsa. Vad tror du själv????


Hur har det gått hittills i din ekonomikarriär?
Jag är till stor del glad att jag inte har lyssnat på dig.
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Lyssnar just nu på en man från Turkiet. 1961 kunde man köpa 27 guldpengar för sin månadslön. Idag får man 2,5 guldpengar för samma lön. Vad säger det??????

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Lyssnar just nu på en man från Turkiet. 1961 kunde man köpa 27 guldpengar för sin månadslön. Idag får man 2,5 guldpengar för samma lön. Vad säger det??????

Att han har haft en jäkligt dålig löneutveckling  😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
andrejsdenruskige
Lyssnar just nu på en man från Turkiet. 1961 kunde man köpa 27 guldpengar för sin månadslön. Idag får man 2,5 guldpengar för samma lön. Vad säger det??????


Kan man köpa 2,5 guldpengar för samma lön så är det riktigt bra. Speciellt om man köpte dessa 27 guldpengar dessutom.
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...