Jump to content
IGNORERAD

Off Topic


Herr Chang

Recommended Posts

Hej alla,

Med anledning av diverse klagomål tycker jag det är på sin plats med ett litet experiment.

"Off topic" är ett engelskt uttryck för inlägg som inte alls passar in i en tråd, och därmed ofta får tråden att spåra ur, dvs man slutar diskutera det som tråden startades för.

Som moderator har jag möjlighet att flytta inlägg mellan trådar, så nu kommer jag att flytta en del "off topic" inlägg till denna tråd. Jag har dock ingen ambition att gå igenom alla gamla trådar för detta, men nya inlägg löper viss risk att hamna här. Det rör sig alltså om inlägg som i sig inte strider mot forumreglerna, bara har hamnat på fel plats. Inlägg som strider mot forumreglerna raderas.

Det är naturligtvis fritt fram att i denna tråd bemöta inlägg som flyttats hit. Vi provar ett tag och ser hur detta experiment utfaller. Var medveten om att en del inlägg kan te sig lite konstiga då de flyttats ur sitt ursprungliga sammanhang.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var på tiden. Sånt där är ett otyg och respektlöst mot trådskaparen. Lite forumdiciplin tycker jag man kan begära av forummedlemmarna, även om de råkar vara på fyllan. Så jävla svårt är det inte att skapa en egen tråd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Herr Chang!

Håller med..det kan se lite/mycket konstigt ut ibland.

Strongt gjort att du tar åt dig "omflyttningen".om

du nu har bedömt att du har tid med det.   :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack!

Och Gott Nytt År!

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

[off-topic]Bäste Herr Fodervärd, kontakta den tekniska Fodervärden då det redan finns en sådan funktionalitet utan att någon skall flytta saker hit och dit.

[/off-topic]

[move]On-topic Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Borde även finnas en "off-topic"-tråd till det som är off-topic i denna tråd, lämpligen så kallas den tråden "off-topic i off-topic".

[move]Ordningsmannen Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Förutsätter att även det som skrives i denna tråd som är on-topic flyttas till den tråd där det passar in.

[move]Förut satte Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte kalla denna tråd för Arne tråden, för enkelhetens skull.

Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar hur länge det dröjer innan ban99anus eller vad han nu heter hittar hit...

Ojdå, så snart...

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojdå...

Pinsamt nog har jag missuppfattat funktionerna för moderator på detta forum.

Det går icke att flytta ett inlägg till en annan befintlig tråd. Vad man kan göra är att välja ut ett antal inlägg som då flyttas till en ny tråd. Denna tråd kan man sedan flytta till ett annat delforum.

Jag har nu diskuterat detta med Surin P3, och vi kom fram till att bästa lösningen är ett nytt delforum "Off Topic". Den som inte gillar till exempel gräl om muslimer kan ju undvika att titta i trådar från denna nya forumdel.

Det kommer alltså där att finnas ett antal trådar med inlägg som kommer från helt andra trådar. Det är för all del fritt fram att skapa nya trådar eller svara i de som finns.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha Arne,

Klippning blir det imorgon, nu är det dags för nyårsfirande!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Haha Arne,

Klippning blir det imorgon, nu är det dags för nyårsfirande!

Herr Chang har talat.

Precis.

Imorgon ska det flyttas och klippas.

Gott nytt år allihopa!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det skulle tillämpas, vore det ju dödsstöten för forumexhibitionisten ban99arne. Men han kommer nog inte att ge sig, i sitt torftiga liv är detta forum väldigt viktigt för honom. Så han kommer nog att desperat bita sig kvar. Kan inte låta bli att undra över hur många medlemmar som blivit inaktiva p.g.a. detta hybris-psyko. Jag är ledsen, att jag behöver använda så hårt ordval, men i det här läget är det nog berättigat. Karln är ett waste of space.

Link to comment
Dela på andra sajter

Exatemente Bäste Herr Tom i Katten, förstår inte dessa människor som tar upp plats. Var skall vi andra bli av?

[move]Platssökande Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...