Jump to content
IGNORERAD

Garanti pa ny kamera i Thailand


L200

Recommended Posts

Kopte en ny Canon IXUS 135,efter 10 dagar dog kameran.

Lemnade in den till saljaren och dom sa till mig om 1-vecka ar kameran klar,men icke.

1-vecka gick,2-3-4-5-veckor gick men men ingen kamera kom?.Ringde till BIG camera,va fan ar min kamera,

och fick till svar du maste betala reparationen sjalv?,var tog 1-arsgarantin vagen?.KOP inte fran detta foretag!!

http://www.bigcamera.co.th/

Link to comment
Dela på andra sajter

Peppar peppar ta iträ, det jag har inhandlat till huset och övrigt har hållit, men jag bävar mig för den dagen man ska utnyttja garanti ett land som Thailand :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte min första högtryckstvätt på BicC i Nakon Sawan. Motorn brann upp efter en vecka. In på BigC. Hur trevliga som helst.lämnade stället med en ny.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte min första högtryckstvätt på BicC i Nakon Sawan. Motorn brann upp efter en vecka. In på BigC. Hur trevliga som helst.lämnade stället med en ny.

 

 

 

Ar du full :crazy: ,traden handlar om BIG camera.ej BicC :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

För många år sen, köpte jag en Seiko klocka i en liten affär i BKK. Frågade om international garanti, ja vist sa dom och skrev en garanti. Efter ett tag i Sverige slutade klocka att gå. Gick till Seiko klockaffär och frågade. Dom tittade på klocka och sade att klocka var inte köpt i Sverige, så tyvärr kunde dom inte hjälpa mig :nono: . Men jag har international garanti på klocka, :scenic:  Aha det förändrar ju saken, då måste vi ta emot klockan. Så kan det gå med garanti i Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...