Jump to content
IGNORERAD

Taxi från Södra bussstationen i BKK


tanten68

Recommended Posts

Vi kommer till södra bussstationen i BKK ca 04.:30 på morgonen. Så frågan är finns det någon vettig taxi att få tag i då ?

Finns det något ställe där taxibilarna står?

Vi ska in till Hotellet i Centrala BKK.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi kommer till södra bussstationen i BKK ca 04.:30 på morgonen. Så frågan är finns det någon vettig taxi att få tag i då ?

Finns det något ställe där taxibilarna står?

Vi ska in till Hotellet i Centrala BKK.

 

Om det är Ekamai busstation du menar så är det vara att ta Skytrain.. Billigt & snabbt in till de centrala delarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Följ skyltarna till taxi kön och strunta i dom taxigubbar som kommet och erbjuder taxi,gå bara till den allmänna taxikön och dör bör ni få en taxi som kör er på taxameter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det är Ekamai busstation du menar så är det vara att ta Skytrain.. Billigt & snabbt in till de centrala delarna.

Jo det är så sant , men vi kommer ca 0.4:30 på morgonen och man är inte så pigg på att sitta och vänta till 6:00 när skytrain startar igen.

För jag tror att den går bara mellan 06-24.

Så taxi så fort som möjligt till hotellet blir det nog.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det är Ekamai busstation du menar så är det vara att ta Skytrain.. Billigt & snabbt in till de centrala delarna.

vi kommer till New Southern bus terminal !

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det är Ekamai busstation du menar så är det vara att ta Skytrain.. Billigt & snabbt in till de centrala delarna.

Det är östra stationen.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...