Jump to content
IGNORERAD

Thailandskaforeningen.se


mooncat

Recommended Posts

Hej!

Nu öppnar vi siten http://www.thailandskaforeningen.se för alla Thailändare & Svenskar som bor i närheten av Örebro Län. Självklart är alla andra sugna välkommna också att skapa ett konto på siten också. Allt är gratis, och siten uppdateras dagligen. Här finns gratis bloggar, forum, recept, resetips, spel, filmer, musik och olika evenemang m.m. samlat på ett och samma ställe. Snart kommer även en dating sida att öppnas på hemsidan. Med massor av trevliga tjejjer & killar från hela Thailand.

Vi förhandlar just nu med olika resebolag om att få tillhandahålla olika rabatter och exklusiva erbjudanden endast via vår hemsida, så håll koll på siten varje dag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag var på hemsidan ,men hittade inte  förenings stadgar, styrelse ,plus

Historik, målet med  föreningen. Är  föreningen  en lokalförening? Lite frågor men en kul ide

M.V.H

Jocko

Link to comment
Dela på andra sajter

Förenings stadgar och styrelse kommer att pressenteras när dom är valda. Just nu är det bara en hemsida!

Link to comment
Dela på andra sajter

men,du kan inte värva medlemar om inte föreningen existerar.

utan styrelse är en förening,en förorening.har du koll på föreningslagen?

du säger vi har, i er hemsida det är jätte viktigt att tala om vilka vi.

är der en lokal förening? det kan du svara mig?

Ha de Jocko

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj oj oj... Framgår det inte tydligt att detta bara är en hemsida?? Om inte så har jag misslyckats med min tidigare länk. När föreningen är registrerad så kommer alla uppgifter att finnas tillgängliga på vår sida. Men tillsvidare så håll till godo med denna fria hemsida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Det som är fel och  olagligt,är att du säger att det är en förening, på din  hemsida, det är INTE en förening,  det är inte en AB eller HB eller kb.

Du kan bli anmäld  för det ni syslarmed, TRO mig jag vet.

M.V.H

Jocko

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

det bästa du ,ni ,kan göra är att byta namn på sidan, när ni har  styrelse och de andra

kraven på förening klar ,så byter ni namn till taiförening eller vad ni vill lycka till.

M.v,h

jOCKO

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi är under uppstart, och våran jurist ser inga "juridiska fel" med att vi lanserar hemsidan innan föreningen är helt klar. Vi har dock ett handlesbolag idag med orgnummer, men det ska inte användas till denna site. Om du har några tips på vad som gör att vi bryter mot den Svenska föreningslagen så mottages dom med öppna armar. Vi vill inte bryta mot några lagar, utan endast tillhandahålla en stabil och enkel site för alla thai & svenskar som önskar en mötesplats på nätet.

/Fredrik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Att, blanda, handelsbolag i föreningen visar att er jurist är,bara intreserad av pengar.

det är strafbart att använda  felaktig information vid, inköp ,marknadsförning,försäljning ,

Ja alt som ger dig fördelar och förmåner,det gör ni när ni anonserar om att ni är en

Förening,ni kan bli polis anmälda för detta (falsk marknadsförning)

Ni kan kontakta mig.

personligt via pm om ni vill,

M.V.H

Jocko

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...