Jump to content

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

andrejsdenruskige

Facebook är ju ändå något du kan låta bli att använda Andrej så det fattar jag inte att du kan bli irriterad på...

Värre är det när någon j ävla arab unge kastar skräp precis där de står även om det är en papperskorg 1m ifrån dem, eller j ävla käringar som ligger och drar i 55 på en 70 väg, eller j ävla folk som inte klarar av at sluta röka eller dricka för den delen, då skall man plötsligt kalla det sjukdom, det ända som är sjukt det är deras hjärnor... eller j ävla käringar som sjukskriver sig för att de har bränt ut sig, late är de bara...

Nu f-n blev jag så j ävla irriterad så nu åker man väl på en hjärnblödning... f-n vad irriterad jag är...

Fan, dessa saker som du skriver är ganska klockrena.

Puls just nu: 142

• Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• kitungmakmak

123

• andrejsdenruskige

108

• M33

68

• Soengsang

65

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Facebook!   Ja, kanske inte Facebook i sig, men många användare av Facebook.   Folk som tar sina jävla "selfies" och ändrar profilbilden och verkar älska sitt utseende mer än Narcissus själv. Des

En "follow-up" på min tidigare irritation av Williams hår vs. galen lärarinna...   Det ska tydligen fotograferas imorgon och lärarinnan var på William igen i fredags. Och idag blev det

Lärarna i Williams skola är aningens jobbiga och lite udda. De thailändska alltså.    Härom veckan så var William tvungen att färga sitt hår svart eftersom det tydligen inte gick att ha mörk

Posted Images

conservator

Sånt här ruttnar jag på, skrivet av en mod dessutom:

Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?

Tror svaret nog är att upplevelsen är mer beroende av vilken personlighet man själv besitter än några skillnader i den Isaanska omgivningen. Är man inställd på att det ska vara tråkigt och att allt och alla omkring en är ointressanta så blir det till slut en självuppfyllande profetia. Och tvärtom förstås.

Själv har jag aldrig ens varit i Issan men gillar Thailand förträffligt i alla fall speciellt "thaislaffsställen" längs floden i Bkk och är aldrig inställd på att det ska vara tråkigt för det är det ju inte, men trivs man väldigt bra på något ställe och sätter det i relation till det stället man befinner sig på så kan det verka lite trist och man längtar kanske till stället man trivs som  bäst på!

• Fint 2
Maloon

Slog på 4:an å får se Åntligen hemma å där sitter det en kärring i tights å miniskirt å tvättar av golvet för att det ska målas

TA PÅ DIG ARBETSBRALLOR FÖR FAN Å BETE DIG SOM FOLK GÖR Å INTE VARA EN JÄVLA DIVA

• Fint 1
måne

Retar mig på folk som gnäller på Folk som hänger på FB, när dom själva lägger timmar på MPR... :)

Med tanke på att det flesta är anonyma här, vilket man inte är på FB, vilket gör FB mer personligt...

Rock pn!

Och alla personuppgifter på FB är riktiga?Skulle inte tro det.

• Fint 1

Måne

Sangwal

Jo, mina vänner uppgifter stämmer, sen hur det är med de resterande, bryr jag mig inte om, då jag inte läser andras inlägg..

Rock on!

• Fint 5

Så gott som oförstörd!

Enis

Vadå finns inte Dräggve och Faran på riktigt :ahh:

/Enis

• Ge karma 1
  • Fint 4

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

conservator

Det värsta är väl när man inte hittar en enda sak att reta upp sig på, sånt gör mig verkligen förbannad! :52:

En och annan skåning kan du allt bli lite irriterad över ibland :-)

• Fint 3
Tommy

Facebook är ju ändå något du kan låta bli att använda Andrej så det fattar jag inte att du kan bli irriterad på...

Värre är det när någon j ävla arab unge kastar skräp precis där de står även om det är en papperskorg 1m ifrån dem, eller j ävla käringar som ligger och drar i 55 på en 70 väg, eller j ävla folk som inte klarar av at sluta röka eller dricka för den delen, då skall man plötsligt kalla det sjukdom, det ända som är sjukt det är deras hjärnor... eller j ävla käringar som sjukskriver sig för att de har bränt ut sig, late är de bara...

Nu f-n blev jag så j ävla irriterad så nu åker man väl på en hjärnblödning... f-n vad irriterad jag är...

Lägg ut det på Ansiktsboken, så mår du strax bättre :thumbsup:

MVH Tommy

• Fint 1

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Lägg ut det på Ansiktsboken, så mår du strax bättre :thumbsup:

MVH Tommy

Eftersom det var i slutet av augusti som jag uppdaterade min FB senast så är det kanske dax att lägga ut något där...

GreenValley

Att jag i9nte kommer ihåg vad det är för bic-nummer till Kasikorn bank i Pattaya,hjälp

KASITHBK

BRANCH BANGLAMUNG CHONBURI

• Fint 1
Maloon

Jag tycker det är värre att man inte kan få ut all tandkräm ur tuben, varför säljer di inte krämen på burk!

Om den fanns på burk skulle du slicka i dig resten då??

Sprätta upp tuben så får du ut allt

• Fint 2
ban99arne

Om den fanns på burk skulle du slicka i dig resten då??

Sprätta upp tuben så får du ut allt

Tänkte inte på det.

... är klagomål :diablo:

Men det blir väldigt populära trådar på MPR iaf   :ironi:

Mvh

BBJ

:lol:

Nytt år - nya möjligheter!

Bibben

OK, byt med mig då.

Vi kan tillochmed dela på det.

• Fint 1

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Guest BpaijingKatai

Sånt här ruttnar jag på, skrivet av en mod dessutom:

Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?

Tror svaret nog är att upplevelsen är mer beroende av vilken personlighet man själv besitter än några skillnader i den Isaanska omgivningen. Är man inställd på att det ska vara tråkigt och att allt och alla omkring en är ointressanta så blir det till slut en självuppfyllande profetia. Och tvärtom förstås.

Detta kan man bara hålla med om, tänkte att försöka dokumentera lite från nästa resa och skriva ihop en liten berättelse men nu vete fan!

Guest BpaijingKatai

Thailändare som absolut måste svänga ut framför en och

sedan gasa som det hade ett rått ägg mellan foten och gaspedalen :angry::diablo:

Vi har precis samma fenomen i sverige, jag tror det är något internationellt feltänk....