Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

kolla min fot
12 minuter sedan, skrev audirs2:

Säkert KGB!!

Med all säkerhet är det Inte BTT och Knugen...

Tror du att dom blir glada eller förvånade om man frågar om dom vill leka Ryska posten..?

• Haha 2
Dela på andra sajter

Att man inte kan få ha saker ifred, natten till idag har nån jävel snott min cykel på Laguna Beach Resort 3 - The Maldives (jomtien)
Tjejen tittar till den varje dag när hon åker eller kommer tillbaka från jobbet, den stod parkerad med kraftig lås samt så tvätta tjejen av den nån gång i månaden bara för att visa att den inte är övergiven.
Men i morse var den borta, det finns cctv samt vakter vid ingången till resorten (24 timmar)
Det är bara glömma denna cykel, men dom ska kolla på cctv men det kommer inget hända

8cf43288-7887-4ceb-bca2-e9d1d90faaab.jpg.22d02198d420c669c4ddd4256ac69a37.jpgb0563b50-d112-4e1c-b2ac-c3cb5dac4c00.jpg.658c2d9912b11636362a058f0ec7ca1e.jpg

• Ge karma 6

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
3 timmar sedan, skrev Enis:

Man har ju tammeF*n telefonen som en snuttefilt....

men naturligvis när man för en millisekund har den utan hörhåll så ringer sjukhuset och visar föraktfullt upp sjukhusets växelnummer som missat samtal

sjukt stressande ingen aning om vilken avdelning som ringt

vore bättre att det stod okänd avsändare eller nått...

vem fan är intresserad av växelnummret som inte kan svara på nått.

Enis 

Har du provat att ringa växeln och fråga vem som ringt dig? De borde väl logga alla samtal, både in och ut! Fast det är väl hemligt som det mesta när det gäller myndigheter. 

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev uptoyou:

Misstänker att det är helt omöjligt för växeln att få fram vem som ringt dig.

Trv har ju likadant, visas samma nummer oavsett varifrån i Sverige man ringer. Gäller såklart inte från mobiltelefoner.

Nähädu inte när jag ringer i alla fall....

Från skype... fast telefon var det nog 1000 år sedan jag hade.

och när man ringer från mobilen så visas inte mobilnumret utan anknytningsnumret man har i skype

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Kundtjänster som först hade helt mentalt handikappade chatbootar

som slår sig för bröstet att nu har vi infört AI

FAILARMY DELUXE

Sicket skit

nu tar det ännu längre tid innan man tar sig för bi och hamnar hos någon verklig person som kan svara på eller ta reda på fakta

Enis

• Ge karma 7

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev uptoyou:

S.k. fasta IP- telefoner visar bara ett växelnummer. Mobiltelefonernas nummer visas.

Jag har semester nu, men när jag jobbar igen kan jag ringa din mobil så ska du få se själv.

Supporten från Gävle ringer från ett växelnummer.

TRV-fight 😉😆vi får ta det vidare i PM eller via vilket nu nummer som visas i mobilen 😁när du är åter från semestern.

annars blir denna tråd lika som på annat fora där de mäter millimeter angående fast Ethernet, mesch, reapeter i en renoveringstråd

ha det gott

/Enis  

• Ge karma 3
  • Haha 2

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Egentligen ingen skitsak utan jävla brottsligt. Att nån kan teckna ett mobilabonnemang i annans namn utan koll från  operatörens sida. Sambon började få räkningar från Telia, 590 kr, 188 kr och så vidare. Till slut kontaktades Telia och nån hade bara tecknad en abonnemang med helt okända kontaktuppgifter, sebastian.berlin@gmail.com och helt okänd tel.nr: 0702904999 som ingen känner igen.?

Just då i maj när abonnemanget är upprättats, höll hon på att byta från Comviq till Halebop och fick en tillfällig SIM på El-Gigantent, den sattes aldrig i telefonen, ytterligare en till SIM hade skickats dagen efter besök på El-Giganten, den sattes inte heller i telefonen nånsin utan finns i pironglådan fortfarande. Är rätt säker på att nån säljare i El-Giganten har i smyg tecknat extra abonnemang, de får ju provision för det. Varför annars helt okända kontaktuppgifter? Kollat på Telia.se/mina sidor, det går inte läsa var och vem som tecknat avtalet, hur den har signerats.

Får väl gå till polisstationen för att göra en anmälan, dock avslutade och makulerade Telia abonnemanget utan tjafs så den borde inte orsaka mer problem. Men bojkotta El-Giganten.

Ändrades av Amigo
  • Ge karma 8
  • Ojojoj 1
  • Hmm? 1

Livet är fullt av val, jag valde Ford

Dela på andra sajter

Fortsättning: 

Fick en förklaring att just den dag har Telia haft en stor systemuppdatering då de har slagit ihop Halebops och Telias abonnemang till samma program och systemet har gjort fel, alt att en säljare på kundtjänst bara slagit nån nummer fel i personnummer och det har hamnat i hennes namn. Får väl nöja med det eftersom Telia i allafall makulerade o krediterade alla fakturor och polisen ville inte ta emot anmälan heller. Konstigt att de inte kunde se hur avtalet är signerat?

• Ge karma 4

Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev Amigo:

Fortsättning: 

Fick en förklaring att just den dag har Telia haft en stor systemuppdatering då de har slagit ihop Halebops och Telias abonnemang till samma program och systemet har gjort fel, alt att en säljare på kundtjänst bara slagit nån nummer fel i personnummer och det har hamnat i hennes namn. Får väl nöja med det eftersom Telia i allafall makulerade o krediterade alla fakturor och polisen ville inte ta emot anmälan heller. Konstigt att de inte kunde se hur avtalet är signerat?

Lite kul vaeför  ar så många av er problem med phonen och datorn, fattar inte

• Minus 1
  • Hmm? 1
  • Haha 2
  • Cheers 1
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Lite kul varför är det så många av er som har problem med phonen och datorn, fattar inte

• Snurrigt 2
  • Haha 4
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Boa52:

Lite kul varför är det så många av er som har problem med phonen och datorn, fattar inte

Ingen fel på telefonen eller datoren. Man ska skilja på telefon, dator och abonnemang.

• Ge karma 4
  • Bullseye 2

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Amigo:

Ingen fel på telefonen eller datoren. Man ska skilja på telefon, dator och abonnemang.

Du har inget fel på telefonen eller datorn sen ska man skilja på dom sakerna då är det

inget fel på nåt eller hur

• Minus 2
  • Haha 2
  • Cheers 1
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Amigo:

boas dator

image.jpeg.8d7773e6b804b42b524f6c9f4c646158.jpeg

boas telefon

image.jpeg.7289d9ab0b35aad4aef3c3dbd55d33f5.jpeg

enis

• Ge karma 4
  • Minus 1
  • Snurrigt 1
  • Bullseye 6
  • Haha 2

Dela på andra sajter

kolla min fot
22 minuter sedan, skrev Boa52:

Aldrig sett en sån dator men en sån telefon har jag några st och även äldre även tagit med till

THai

img_1_1707892249581.jpg

• Bullseye 2
  • Haha 4
Dela på andra sajter

kolla min fot
51 minuter sedan, skrev Boa52:

Ok du vinner korkad går först

Har du bytt ytterdörr uppe i Träsket?

452535553_122151544970052674_4107276525891786523_n.jpg

Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev kolla min fot:

Har du bytt ytterdörr uppe i Träsket?

452535553_122151544970052674_4107276525891786523_n.jpg

För ny Ford för mej och det var länge sen jag var i nåt träsk och jag har dörrar på mina bilar

• Haha 1
Dela på andra sajter

Fick sms från Kronofogden, ring 08-52500922.😁

• Ojojoj 1
  • Haha 1

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev audirs2:

Fick sms från Kronofogden, ring 08-52500922.😁

De vill ju ha en container målad innan den går på auktion...

Enis

• Haha 3

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Enis:

De vill ju ha en container målad innan den går på auktion...

Enis

Ri ng å kolla!!😇

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

kolla min fot
21 timmar sedan, skrev Boa52:

För ny Ford för mej och det var länge sen jag var i nåt träsk och jag har dörrar på mina bilar

img_1_1723609429716.jpg

• Ge karma 2
  • Haha 4
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...