Jump to content
IGNORERAD

Finland - Sverige ikväll på Two Lions


Guest J666

Recommended Posts

Klockan 22 ikväll sänder Two Lions matchen mellan Sverige och Finland... Tänkte dra dit å ta en pizza och kolla när tre kronor krossar kalle anka laget från Finland. Någon mer som går i samma tankar? Någon som är sugen på att följa med eller ses där??

 

 

post-10493-0-61443800-1387705589.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Naam jai

    3

  • Kötthandlarn

    2

  • Cobra

    2

  • hamnoi

    1

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hade jag varit i Pattaya, hade jag gått dit.

 

Men jag skulle titta på matchen som Finland vinner... :D;)

Jo Sverige torskade mot Tjeckien igår... Men tror dom sparar sin energi tills ikväll så ikväll är det mer ös på de blå-gula.. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Är tyvärr inte i Thailand nu, men har dom pizza på Two lions? :)

Kanonpizzor!! Stora, tunn botten, hemgjord pizzasallad. Precis som vi svenskar vill ha de =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanonpizzor!! Stora, tunn botten, hemgjord pizzasallad. Precis som vi svenskar vill ha de =)

Tar det fortfarande över en timma att få pizzajäveln

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar det fortfarande över en timma att få pizzajäveln

Nix... De två sista gångerna har pizzan kommit på 15 min en kvart =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jo, supermakten Sverige med 9,5 milj invånare varav 2,5 är invandrare mot lilla Finland med 5,5 miljoner! :crazy:  Men Sverige och Finland har ett mycket nära försvars samarbete som inte finns i det övriga NORDEN! :thumbsup: OBS humor på hög nivå!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Klockan 22 ikväll sänder Two Lions matchen mellan Sverige och Finland... Tänkte dra dit å ta en pizza och kolla när tre kronor krossar kalle anka laget från Finland. Någon mer som går i samma tankar? Någon som är sugen på att följa med eller ses där??

 

 

attachicon.giffinland_vs_sverige480_121166866.jpg

 

Finland är favorit på svenskaspel

 

Finland-Sverige 2,25 4,10 2,60

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Klockan 22 ikväll sänder Two Lions matchen mellan Sverige och Finland... Tänkte dra dit å ta en pizza och kolla när tre kronor krossar kalle anka laget från Finland. Någon mer som går i samma tankar? Någon som är sugen på att följa med eller ses där??

 

 

attachicon.giffinland_vs_sverige480_121166866.jpg

 

Jag är jättesugen...

Synd bara att man sitter hemma i ett blåsigt Glenneborg... :ledsen:

Sedan när blev du sportintresserad förresten????? :y15: 

 

Ha det bäst och hoppas det går bra för kronorna i Kalle Anka Cup... :thumbsup:  

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är jättesugen...

Synd bara att man sitter hemma i ett blåsigt Glenneborg... :ledsen:

Sedan när blev du sportintresserad förresten? ???? :y15:

 

Ha det bäst och hoppas det går bra för kronorna i Kalle Anka Cup... :thumbsup:  

Jag har ju haft turen att spriten har räddat mig från sporten. Men lite hockey kollar jag allt på bland... Men jag e ju inte den typen som sitter å skriker "oooooooosch" så fort Sverige skjuter ett skott å får det att låta som om det vore skitnära mål hela tiden... Eller sitter å skriker "KOM IGEN Sverige!", "Vafan gör ni!??!", "Hur faaaan dömer du domarjävel??" eller liknande kommentarer till en TV. Utan jag sitter tyst å lugnt och kollar på matchen utan att bry mig speciellt mycket om Sverige vinner eller förlorar... Sen tycker jag såklart det är roligt om Sverige vinner..

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Jag har ju haft turen att spriten har räddat mig från sporten. Men lite hockey kollar jag allt på bland... Men jag e ju inte den typen som sitter å skriker "oooooooosch" så fort Sverige skjuter ett skott å får det att låta som om det vore skitnära mål hela tiden... Eller sitter å skriker "KOM IGEN Sverige!", "Vafan gör ni!??!", "Hur faaaan dömer du domarjävel??" eller liknande kommentarer till en TV. Utan jag sitter tyst å lugnt och kollar på matchen utan att bry mig speciellt mycket om Sverige vinner eller förlorar... Sen tycker jag såklart det är roligt om Sverige vinner..

 

Ha ha ha, underbart Jimmy.... :thumbsup:

Hoppas det blir en bra kväll.... :14:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Klockan 22 ikväll sänder Two Lions matchen mellan Sverige och Finland... Tänkte dra dit å ta en pizza och kolla när tre kronor krossar kalle anka laget från Finland. Någon mer som går i samma tankar? Någon som är sugen på att följa med eller ses där??

 

 

attachicon.giffinland_vs_sverige480_121166866.jpg

 

 

Suomi :14:

Ändrades av Cobra
Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha ha, underbart Jimmy. :thumbsup:

Hoppas det blir en bra kväll. :14:

Internet crash på Two lions så ingen hockey sändning där. Men blev en pizza å en grogg iaf. Samt följa matchen på liveresultat.se eller vad de heter. Gick väl sådär för Sverige... haha...

Link to comment
Dela på andra sajter

Internet crash på Two lions så ingen hockey sändning där. Men blev en pizza å en grogg iaf. Samt följa matchen på liveresultat.se eller vad de heter. Gick väl sådär för Sverige... haha...

4-2 till finnarna, tre kroners sämsta match i tuneringen nu kan dom åka hem å ladda med sillsalad i skägget .bättre med småkronerna dom spelar nu på

svtplay.se träningsmatch mot canada .jvm börjar 26 dec tror jag i malmö

Link to comment
Dela på andra sajter

4-2 till finnarna, tre kroners sämsta match i tuneringen nu kan dom åka hem å ladda med sillsalad i skägget .bättre med småkronerna dom spelar nu på

svtplay.se träningsmatch mot canada .jvm börjar 26 dec tror jag i malmö

Japp det stämmer. Då möter dom Schweiz tror jag det är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp det stämmer. Då möter dom Schweiz tror jag det är.

var inte du nässjö bo? dom har ju hockey vet att dregen lirade där i sin ungdom .

Link to comment
Dela på andra sajter

var inte du nässjö bo? dom har ju hockey vet att dregen lirade där i sin ungdom .

Alla städer har väl mer eller mindre ett hockeylag... Och visst, vi har Nässjö HC... Men dom spelar ju inte direkt i SHL. Men kan vara kul att gå å kolla på lite hockey även där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla städer har väl mer eller mindre ett hockeylag... Och visst, vi har Nässjö HC... Men dom spelar ju inte direkt i SHL. Men kan vara kul att gå å kolla på lite hockey även där.

 

När fan förvandlades du till Nässjös Arne Hegerfors? :rotfl:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla städer har väl mer eller mindre ett hockeylag... Och visst, vi har Nässjö HC... Men dom spelar ju inte direkt i SHL. Men kan vara kul att gå å kolla på lite hockey även där.

 

självklart vi har lite västgötalag med i den serien Tibro, Skara å Töreboda :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...