Jump to content
IGNORERAD

min chef okey eller?

soi covboy

Recommended Posts

man är ju bara C/E chaffis på ett av Sveriges största åkerier   som sällan är sjuk .förutom nu när man kan lyfta vänster arm upp till bröst höjd  vete fan vad som har hänt med den men dum som man är så kör man på . chefen gillar inte mig pga jag säjer öppet vad jag tycker och tänker .och skulle jag åka så blir han glad för då kan han ge mig sparken    ha de gott    Med vänlig hälsning   kanske kanske 5 dagar kvar    HEJA POSTÅKERIET SVERIGE

ä

Dela på andra sajter

• Svar 46
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• andrejsdenruskige

5

• Sid

5

• Soengsang

4

• thongniam

4

Mest aktiva i denna tråd

Om det var jag skulle jag sagt upp mig dagen före innan jag åkte,,,,sån är jag,,,,,jobb finns det bara man vill å har kontakter

Folk säger,,,,,,,Det finns inga jobb,,,,,,,,,,,,,,SKITSNACK

Dela på andra sajter

Finns hur mycket chaufförs jobb som helst. Jag får förfrågningar var å varannan dag om att börja köra. Å jag vill inte ens jobba eftersom jag ska börja skolan.

Dela på andra sajter

Finns hur mycket chaufförs jobb som helst. Jag får förfrågningar var å varannan dag om att börja köra. Å jag vill inte ens jobba eftersom jag ska börja skolan.

Ol, trodde det var dåligt med chaufförsjobb pga konkurrensen från öst, man läser ju i tidningar om det bla?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Ol, trodde det var dåligt med chaufförsjobb pga konkurrensen från öst, man läser ju i tidningar om det bla?

Handlar väl om kontakter antar jag... Och vad åkarn vill ha för kvalite på sina chaffisar... Tex dom jag körde för i sommras kräver svensk chaufför på allt som ska 100 km eller längre från gbg...

Dela på andra sajter

Handlar väl om kontakter antar jag... Och vad åkarn vill ha för kvalite på sina chaffisar... Tex dom jag körde för i sommras kräver svensk chaufför på allt som ska 100 km eller längre från gbg...

Dela på andra sajter

Dela på andra sajter

man är ju bara C/E chaffis på ett av Sveriges största åkerier som sällan är sjuk .förutom nu när man kan lyfta vänster arm upp till bröst höjd vete fan vad som har hänt med den men dum som man är så kör man på . chefen gillar inte mig pga jag säjer öppet vad jag tycker och tänker .och skulle jag åka så blir han glad för då kan han ge mig sparken ha de gott Med vänlig hälsning kanske kanske 5 dagar kvar HEJA POSTÅKERIET SVERIGE

ä

Sådant gillar aldrig chefer, man ska ideligen le och tala om vad smarta de är trots att de håller på och sänka allt fungerande runt sig.

Jag talade om för min att när han kommer som ny och innan han började förändra allt som fanns så kunde han titta lite runt sig hur verksamheten fungerade då de flera har jobbat +10 år på mitt ställe och har en ganska god kännedom om vad som krävs för att det ska fungera och vad som håller i längden.

Numer gör han sitt bästa för att bli av med mig då det tydligen är en oskriven lag att man aldrig får rätta en chef trots han är på väg att ta livet av en hel verksamhet i ren dumhet och oförstånd.

Nytt jobb är dock uppsäkrat på annat ställe så även om det känns tråkigt så känner jag mig inte direkt orolig.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Sådant gillar aldrig chefer, man ska ideligen le och tala om vad smarta de är trots att de håller på och sänka allt fungerande runt sig.

Jag talade om för min att när han kommer som ny och innan han började förändra allt som fanns så kunde han titta lite runt sig hur verksamheten fungerade då de flera har jobbat +10 år på mitt ställe och har en ganska god kännedom om vad som krävs för att det ska fungera och vad som håller i längden.

Numer gör han sitt bästa för att bli av med mig då det tydligen är en oskriven lag att man aldrig får rätta en chef trots han är på väg att ta livet av en hel verksamhet i ren dumhet och oförstånd.

Nytt jobb är dock uppsäkrat på annat ställe så även om det känns tråkigt så känner jag mig inte direkt orolig.

Du ska ha klart för dig att dessa självutnämda "experter" till chefer har en mening om att "det viktiga är inte vad man bestämmer, utan vem som bestämmer".

Prestigeförluster för en chef är inte acceptabelt, sådant klarar inte en chef av. Då raserar dom hellre verksamheten....och skyller på andra.

Ändrades av andrejsdenruskige
Dela på andra sajter

Du ska ha klart för dig att dessa självutnämda "experter" till chefer har en mening om att "det viktiga är inte vad man bestämmer, utan vem som bestämmer".

Prestigeförluster för en chef är inte acceptabelt, sådant klarar inte en chef av. Då raserar dom hellre verksamheten....och skyller på andra.

Det här gick steget längre då han gillar att gapa mycket också. En av gångerna blev jag väldigt arg på honom och sa att om han fortsättningsvis skulle prata med mig så skulle han hålla en hövlig ton samt arbeta på sitt bemötande av andra människor varvid vi inte har pratat med varandra efteråt.

Det är väldigt viktigt för honom att påtala hela tiden att det är han som bestämmer då han är chef. Jag tror att han lider av mindervärdeskomplex och hela tiden måste hävda sig.

Tyvärr är detta troligen vanligen förekommande hos de som blir chefer *suck*

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det här gick steget längre då han gillar att gapa mycket också. En av gångerna blev jag väldigt arg på honom och sa att om han fortsättningsvis skulle prata med mig så skulle han hålla en hövlig ton samt arbeta på sitt bemötande av andra människor varvid vi inte har pratat med varandra efteråt.

Det är väldigt viktigt för honom att påtala hela tiden att det är han som bestämmer då han är chef. Jag tror att han lider av mindervärdeskomplex och hela tiden måste hävda sig.

Tyvärr är detta troligen vanligen förekommande hos de som blir chefer *suck*

Dom har tydliga narcissistiska drag, vissa av cheferna.

Personangrepp är något du bör använda dig av när du nästa gång pratar med honom. Få chefen att känna sig liten och korkad så ska du se att han kanske lugnar ner sig, eller så får du sparken.

Dela på andra sajter

Helt säkert ligger det något i vad du säger, skillnad på chaufför och chaufför, eller rättare sagt "grisen blir inte en häst bara för man ställer han i stallet"

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Dom har tydliga narcissistiska drag, vissa av cheferna.

Personangrepp är något du bör använda dig av när du nästa gång pratar med honom. Få chefen att känna sig liten och korkad så ska du se att han kanske lugnar ner sig, eller så får du sparken.

Personangrepp är han väldigt duktig på, han kommer aldrig med något konkret.

Jo, sist sa jag till honom att det var dags att han började och göra sitt jobb. Han håller sig undan efter det vilket jag är nöjd över, han gör sina saker och jag gör mina saker varvid verksamheten fungerar :)

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Personangrepp är han väldigt duktig på, han kommer aldrig med något konkret.

Jo, sist sa jag till honom att det var dags att han började och göra sitt jobb. Han håller sig undan efter det vilket jag är nöjd över, han gör sina saker och jag gör mina saker varvid verksamheten fungerar :)

Du ser, du angrep hans kunnande och det funkade. Då känner han sig inte så stor, överlägsen och oumbärlig.

Dra fram några exempel på varför han är värdelös och säg åt honom, på ett idi*tförklarande sätt, hur man ska göra jobbet, så kommer han att hysa största respekt över ditt kunnande och vågar inte ta en fight med dig eftersom han kunskapsmässigt ligger i lä och har inget att  komma med.

Enkel överlevnadsstrategi.

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Prestigeförluster för en chef är inte acceptabelt, sådant klarar inte en chef av. Då raserar dom hellre verksamheten.och skyller på andra.

Som när en viss "chef" envisades med grupper och fora trots en anstormning med protester eller som när en annan "chef" gjorde klart för alla att det är hans skor och att han minsann bestämmer vem som ska få stoppa fötterna i dessa. Ja jäklar, det var tider det :crazy:

Dela på andra sajter

Det där är väl bara en myt..

Sand gör sig bäst på vykort :)

Dela på andra sajter

hej igen har nu snackat med några chefer och med facket på mitt jobb och samliga tyckte att min skit chef har gort fel     ringde upp fanskapet och snackade med han och han var tvungen att backa och be on ursäkt  jävla idi*t......MEN nu får man ladda om för resan igen mvh5 KVAR :14:   Tack för era synpunkter

Dela på andra sajter

hej igen har nu snackat med några chefer och med facket på mitt jobb och samliga tyckte att min skit chef har gort fel ringde upp fanskapet och snackade med han och han var tvungen att backa och be on ursäkt jävla idi*t...MEN nu får man ladda om för resan igen mvh5 KVAR :14: Tack för era synpunkter

Jaha nu kan man räkna med att posten blir försenad då?

Dela på andra sajter

hej igen har nu snackat med några chefer och med facket på mitt jobb och samliga tyckte att min skit chef har gort fel ringde upp fanskapet och snackade med han och han var tvungen att backa och be on ursäkt jävla idi*t......MEN nu får man ladda om för resan igen mvh5 KVAR :14: Tack för era synpunkter

Skönt att det löste sig. Ha nu en trevlig resa.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

läste någon undersökning för ett antal år sedan och de påstod att många chefer visar psykopatiska drag.

och det tror jag stämmer har haft ett antal med konstiga störningar, en körde ett kvastskaft i röven på mig när jag stod högt uppe på en stege bara för att han tyckte det var kul,

undrar hur kul det varit om jag ramlat ner i betongen och spräckt skallen! samma chef sa upp alla anställda utom 2,

på måndagen veckan efter ringde han och undrade var alla var.

Ändrades av karlarpsmetz

Mvh Karlarpsmetz

Djai yen yen!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...