Jump to content
IGNORERAD

Pattaya rävar! vart håller ni hus?


Up2You

Recommended Posts

Då vart man i Pattaya för första gången och måste väl säga att jag trivs som fisken.Sitter just nu på Globetrotter nära soi 7 o äter en pizza och en chang :)

Vart brukar ni hänga? Har gått runt en del pp soi bukao,LK metro;soi 7 & 8

Link to comment
Dela på andra sajter

Då vart man i Pattaya för första gången och måste väl säga att jag trivs som fisken.Sitter just nu på Globetrotter nära soi 7 o äter en pizza och en chang :)

Vart brukar ni hänga? Har gått runt en del pp soi bukao,LK metro;soi 7 & 8

 

La Luna Soi 6 och 7!!

Vill du ha god svensk mat (kött) så ska du till Beefeter som ligger på Soi Diana eller Two Lions (husmanskost) Pattaya klang/soi7

I Jomtien föredrar jag Siambylla då de har färskt svenskt godis.

Framåt småtimmarna så är det Walkingstreet som gäller.

Ses kanske i vimlet.

Link to comment
Dela på andra sajter

La Luna Soi 6 och 7!!

Vill du ha god svensk mat (kött) så ska du till Beefeter som ligger på Soi Diana eller Two Lions (husmanskost) Pattaya klang/soi7

I Jomtien föredrar jag Siambylla då de har färskt svenskt godis.

Framåt småtimmarna så är det Walkingstreet som gäller.

Ses kanske i vimlet.

Two lion ligger väl fortfarande på soi 9 :)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sist jag var i Pattis var det i alla fall enkelriktat.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Då vart man i Pattaya för första gången och måste väl säga att jag trivs som fisken.Sitter just nu på Globetrotter nära soi 7 o äter en pizza och en chang :)

Vart brukar ni hänga? Har gått runt en del pp soi bukao,LK metro;soi 7 & 8

Välkommen till Pattaya! Dessvärre är jag numera landsförvisad till Indonesien men hittar tillbaka till Pattaya någon gång i månaden. Smaken är ju olika men jag brukar normalt sett hålla mig omkring Soi Buakao, LK och Soi Diana. Walking street överlåter jag med varm hand till turisterna numera. Missförstå mig inte, jag har haft mycket kul där men numera blir jag less av all trängsel och de fönstertittande asiatiska och ryska turisterna.

 

Hyr en moppe och dra runt lite på andra sidan Sukhumvit. Finns en del guldkorn att hitta "on the dark side"..

 

Lycka till och trevlig semester!

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

La Luna Soi 6 och 7!!

Vill du ha god svensk mat (kött) så ska du till Beefeter som ligger på Soi Diana eller Two Lions (husmanskost) Pattaya klang/soi7

I Jomtien föredrar jag Siambylla då de har färskt svenskt godis.

Framåt småtimmarna så är det Walkingstreet som gäller.

Ses kanske i vimlet.

 

Du glömde Big Horn i Connys ställe. bra mat.

http://www.bighornsteakhouse.com/

 

 

 

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

nu e man i Årsta, annars så hänger man ju på 7:an och LK Metro

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

nu e man i Årsta, annars så hänger man ju på 7:an och LK Metro

Årsta? :kort: ..he he, inget fel med Årsta, med ditt Avatar säger nog mer lite mer norr :nyam:..inget illat menat, ha det bra

Link to comment
Dela på andra sajter

Årsta? :kort: ..he he, inget fel med Årsta, med ditt Avatar säger nog mer lite mer norr :nyam:..inget illat menat, ha det bra

Njae en Km till nya sthlm stadion från Årsta
Link to comment
Dela på andra sajter

Njae en Km till nya sthlm stadion från Årsta

4 min med tvärbanan :thumbsup:  :thumbsup:  :thumbsup:

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns mycket trevliga soier här..soi 7&8 ganska dött på kvällarna men gillar soi buakao och LK metro..Men dock inte så billigt som många påstått jämfört med phuket :) Men kommer helt klart stanna här 1-2 mån till :) Livet är nice just nu,så skål på er,dags att inta en chang :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...