Jump to content
IGNORERAD

Hur kallt ska det bli?


Thaiarran

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Thaiarran

    8

  • SWED THAI

    4

  • sarne

    3

  • leifen

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Stackars Teelak om hon måste värma upp samma ställe som vattenflaskan :y13:

Mvh.Dolle

:ironi:

Jaja, men jag har vattenflaskan på betryggande avstånd från fötterna. Närmare bestämt vid knäna, eller lite mer upp, eller. Inte fan har jag någon vattenflaska när jag tittar efter. Den där hårda varma grejen verkar vara något medfött.

Hälsningar Thaiarran

Titta gärna in på min blogg

thaitompa.wordpress.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Åk till Khao Lak

Så har ni inga köldproblem!!!!!!!!!!!!!!!!

Ni, vad menar du med NI? Ska jag ta syrran med mig till Khao Lak? Då blir det dubbelmord. Jag får nog tyna bort här i Ban Dung, skrupna och förtvina några månader. Men jag kommer och sprider värme på svenskträffen number 29.

Hälsningar Thaiarran

Titta gärna in på min blogg

thaitompa.wordpress.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Min frånvarande teelaks syster börjar antyda att det är varmare om man är två i bingen. Närmare plötslig vuxendöd kan man nog inte komma. Jag fryser några dagar till.

Är ju bara att prova om det stämmer.

Sen är det ju bara att säga till frun att du tyckte synd om syrran som fryser och du är rädd om henne med.

 

Mvh. SWED THAI

Link to comment
Dela på andra sajter

Åk till Khao Lak

Så har ni inga köldproblem!!!!!!!!!!!!!!!!

kalla kvällar och nätter???

It does not matter how slowly you go as long as you do not stop.

Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min frånvarande teelaks syster börjar antyda att det är varmare om man är två i bingen. Närmare plötslig vuxendöd kan man nog inte komma. Jag fryser några dagar till.

Sag väl inte sa tokig ut. Men hon som jag träffade pa hörnet till din gata sag jävligt bra ut. Sa ditt namn och hon pekade pa ditt hus.

Far nog göra en efterforskning där.

Tack för en trevlig dag med mycket tjöt.

SWED THAI

Link to comment
Dela på andra sajter

Sag väl inte sa tokig ut. Men hon som jag träffade pa hörnet till din gata sag jävligt bra ut. Sa ditt namn och hon pekade pa ditt hus.

Far nog göra en efterforskning där.

Tack för en trevlig dag med mycket tjöt.

SWED THAI

Vem du än såg på hörnet så var det nog någon av mina svägerskor så det går bort, ja jag menar dina insinuationer om att ... Jättekul att du kom och tjötade, och nu när jag skriver detta har du ju varit här en gång till. Mycket kaffe blev det.

Hälsningar Thaiarran

Titta gärna in på min blogg

thaitompa.wordpress.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem du än såg på hörnet så var det nog någon av mina svägerskor så det går bort, ja jag menar dina insinuationer om att ... Jättekul att du kom och tjötade, och nu när jag skriver detta har du ju varit här en gång till. Mycket kaffe blev det.

Kikade in pa sidan .

kanonbra. Intressant läsning.

Stämmer till 100%

 

Mvh. SWED THAI

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Nu är det så där kallt igen, max 15 gr ute nu på morgonen, spöregnade igår kväll också.. .. .. skönt iofs.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Enl. Läderveksrapporten ska det ner mot 8 i slutet av denna vecka i risbyn med omnejd, men å andra sidan finns ju värmande inslag i närområdet att ta till, man kan ju t.ex. köpa ett hopprep. :crazy:

 

 

Och enligt Läderveksrapporten nu så är våren här, hehe, så hopprepet behövs absolut.

Ändrades av Prutten
Link to comment
Dela på andra sajter

HALLÅÅÅÅÅÅ; var i h-vete är generna från vikingatiden då frosten formade skägget och isen användes att slipa yxorna...å andra sidan, det är gött med lite värme under filten!

 

 

De generna har flytt till Udon Thani, hehe. Vikingarna alltså, och resten får snällt stanna i Svedala.

Ändrades av Prutten
Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppar nog över badande idag.

 

post-3210-0-50657500-1392862135.png

 

 

 

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

En får se det från den ljusa sidan , inte mycket el förbrukat av ac´n för tillfället  :thumbsup:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

En får se det från den ljusa sidan , inte mycket el förbrukat av ac´n för tillfället  :thumbsup:

Samt ju kallare ju mindre mygg..

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...