Jump to content
IGNORERAD

Hur kallt ska det bli?


Thaiarran

Recommended Posts

Vad händer med vädret? Jag flyttade till T för att slippa strumpor och långkallingar. Det kan krypa ner till 12 grader på nätterna den här veckan. Teelak är borta på jobb så jag behöver en sängvärmare. Var hämtar man sådana? Nähä, det får väl bli varmvattenflaska vid fötterna.

Hälsningar Thaiarran

Titta gärna in på min blogg

thaitompa.wordpress.com

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 64
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Thaiarran

    8

  • SWED THAI

    4

  • sarne

    3

  • leifen

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Brrrr... Satan va kallt kanske skulle åka lite söder ut i nån vecka typ hua hin eller nått

post-6731-1387223212,84_thumb.jpg

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

Enl. Läderveksrapporten ska det ner mot 8 i slutet av denna vecka i risbyn med omnejd, men å andra sidan finns ju värmande inslag i närområdet att ta till, man kan ju t.ex. köpa ett hopprep. :crazy:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Här var det 15 - 16 grader i går

post-3485-0-40075200-1387240864.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Här i Nong Khai var det bara 14 grader på morgonen. :-S

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska upp till Laos den 22 december får se om jag överlever :38: .Kompisen är där och han skrev att det regnar och är skitkallt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad händer med vädret? Jag flyttade till T för att slippa strumpor och långkallingar. Det kan krypa ner till 12 grader på nätterna den här veckan. Teelak är borta på jobb så jag behöver en sängvärmare. Var hämtar man sådana? Nähä, det får väl bli varmvattenflaska vid fötterna.

 

Så här kallt var det hos mig igår vid 14;00 tiden, bor 6 mil norr om Nakhon Phanom.

 

post-3132-0-80306700-1387254780_thumb.jp

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nattemperatur ca 14-15 C. Men man får vara glad att man inte bor i Norra Vietnam.

 

"Snow has fallen in Northern Vietnam for the first time in many years".

 

 

post-9848-0-92531700-1387255714.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är det 22 grader 50 km innan korat. :-D

post-3878-1387267641,31_thumb.jpg

post-3878-1387267680,2_thumb.jpg

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Jag har funderat på att göra en liten tur upp till Issaan snart men jag tror att jag väntar lite. Jag säger som någon annan sa lite tidigare i tråden,,,, - Jag har inte åkt till Thailand för att gå runt med yllestrumpor och långkalsonger !

 

Jag var ner till Koh Samui på en liten utflykt alldeles nyss och där såg det ut så här.

 

Badvänligt och långt över trettio grader.       :heat:    :beach:

post-4529-0-47547000-1387277469_thumb.jp

 

Jag kom tillbaka till Hua Hin klockan tre imorse och då kändes det lite småkyligt då det inte var mer än ca 25 grader    ;)

 

Mvh Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har funderat på att göra en liten tur upp till Issaan snart men jag tror att jag väntar lite. Jag säger som någon annan sa lite tidigare i tråden,,,, - Jag har inte åkt till Thailand för att gå runt med yllestrumpor och långkalsonger !

 

Jag var ner till Koh Samui på en liten utflykt alldeles nyss och där såg det ut så här.

 

Badvänligt och långt över trettio grader.       :heat:    :beach:

attachicon.gifThailång 13-14 Bike Week Hua Hin 186.jpg

 

Jag kom tillbaka till Hua Hin klockan tre imorse och då kändes det lite småkyligt då det inte var mer än ca 25 grader    ;)

 

Mvh Luke the Drifter

 

Var glad du, här har vi knappt 18 grader nu. så nu blir det strumpor och filt på samt några filmer :not_i:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här kallt var det hos mig igår vid 14;00 tiden, bor 6 mil norr om Nakhon Phanom.

 

attachicon.gif012.JPG

Kallt!?

Termometern visar plusgrader, da ar det varmt.

Minusgrader = kallt

Link to comment
Dela på andra sajter

Benzmansåklart

Det är mycket lite varmt nu + 19 i mitt rum, känns som +- 5 när man bodde i Södertälje och värmen inte var på i elemnten, rå fuktigt och inte varmt inte :nono:

Link to comment
Dela på andra sajter

14 nu i Surin city.

Hellre det än 35+ grader.

Passerar snart Surin, men ingen mening att gå av där heller då :) Jag föredrar 35 före 14.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...