Jump to content
IGNORERAD

thaifilm och musik


watson58

Recommended Posts

Hej,var kan man hitta thaifilm och musik att ladda ner? Verkar som att den ena sidan efter den andra lägger ner.

Frugan vill ha karaoke,musik och film,men jag hittar inga att ladda hem ifrån.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Piratebay.org som vanligt.

Sökord thai

Hittar hur mycket som helst både karaoke, film och massor med mp3

till stor förtjusning för fru GD.

Nästan för bra ibland, vilken tjatig musik, igen och igen och igen :-)

/GD

thaipirate.jpg

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest boffe1609

Pröva gärna en som heter Miro Där finns det mycket gammalt Kvaliten är därefter Har du PirateBay+Miro spelas musiken o filmerna in på Miro

Kan vara lite struligt att hitta det nedladdade filerna Men på min Acer Läggs de i Acer ( Disk C ) Användare Video

Boffe

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi använder piratebay, tyvärr. Jag gillar att titta på thaifilmer om de har text. Man kan ju inte direkt påstå att skådespelarna håller direkt hög kvalitet. Känns som svågerpolitiken är framme när roller ska tillsättas. Roligast är de har dammat av någon barräv till farang för att höja kvaliteten av filmen. Thailändsk film och dess humor är ju minst sagt speciell och det är just det som får mig att titta på filmerna och såklart skratta när man inte ska skratta...

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej jag använder www.avistaz.com sedan ett par år tillbaka. Där finns filmer från hela Asien, och det brukar komma 2-3 thaifimer i veckan. Ibland med engelsk text men oftast helt otextat. Det finns även en del musik och TV-serier där. Har hittat lite thaimusik men inte kollat efter TV-serier. Sajten är lite långsam men urvalet är stort och ofta mycket färska filmer.

Hälsningar

Thaiguide

Link to comment
Dela på andra sajter

Prova på dc++  på Sf-hubben siamshareroom med adressen-->  sf-thai.sfhubs.se:999

Där finns allt du kan tänka dig från Thailand med massor av både nytt och gammalt av filmer, musik, karaoke m.m.

/BeerChang

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...