Jump to content
IGNORERAD

Dagens Spel


Guest jlh66

Recommended Posts

Hoppas på en liten skräll i sista.

Snyggt,själv hade jag 2-10 på DD och jag trodde att den satt.Men målfotot visade annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snyggt,själv hade jag 2-10 på DD och jag trodde att den satt.Men målfotot visade annat.

Målfoto till min fördel för en gångs skull.

Link to comment
Dela på andra sajter

Målfoto till min fördel för en gångs skull.

Jag åkte dit även på det andra målfotot i avd 4,det är bara att bryta ihop och gå vidare och sen nypa åt sig lotto jackpotten istället :king:

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens bästa spel utan bevis tror jag är Avd 7 häst nr 1 Bear Glide den ihop med 2 Al Dente på dubbeln ger just nu 41ggr.

jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt klart, men än så länge bara 1 biljett, tanta blir väl sur om ho inte får följa med

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Och 3 och 10 var 2:a och 3:

Jo jag såg det,så brukar det gå.Själv hade jag 2spikar som båda hoppade och dagen var förstörd.Men nästa lördag då jäklar :victory:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Helt otroligt att jag lyckades sätta en spik i första :) Tyvärr har grannen köpt in sig så om jag vinner nåt måste jag dela :(

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt otroligt att jag lyckades sätta en spik i första :) Tyvärr har grannen köpt in sig så om jag vinner nåt måste jag dela :(

 

attachicon.giförebro.PNG

Nu ligger du bra till.

jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...