Jump to content

Från Suvarnabhumi till Korat?

jlh66

Recommended Posts

Soengsang

Tack för tipset Tomurdoc! Bokade just Sayann, 3200 Thb från Suvvan till Khon Buri, har åkt billigare men några hundralappar extra för en stor bil och en bra förare är det klart värt!

Så brukar jag tänka också.
  • Fint 2

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

• Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• jlh66

20

• Soengsang

9

• leifen

7

• fiskarn

3

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jag kan ju uppdatera lite till i denna tråd. Det blev att jag anlitade sayann lite till. Eller iof så va han upptagen,men hans bror körde oss från Korat till Koh Chang och imorgon ska han hämta oss i

Nu har Sayann bytt upp sig, 7 sitsig bil, men låt säga att man kan åka 4 pers bekvämt med bagage.   Som sagt värt att åka med han, man slipper vansinnesresa och kan slappna av.   Han utgår från Su

Nu är jag på plats i Korat. Denna kille va riktigt bra att åka med.Precis som vi avtalat enligt mail så väntade han på mig vid Starbucks(floor3) Jag landade 07:10,kl 08:00 satt vi bilen och då hade ja

Posted Images

Tack för tipset Tomurdoc! Bokade just Sayann, 3200 Thb från Suvvan till Khon Buri, har åkt billigare men några hundralappar extra för en stor bil och en bra förare är det klart värt!

Han är bra,och även hans "bror" är bra. man slipper sitta på helspänn när man åker med dom,sen är båda 2 riktigt trevliga oxå och båda är bra på och läsa stämningen i bilen,dom sitter inte och tjattrar om dom ser att man är trött och man väljer själv volym på musiken mm.

Edited by jlh66
  • Fint 5

En verklig vän är en person som firar vintersemester på en soldränkt strand och inte skickar vykort...

Har åkt med Sayann också och är mycket nöjd. 3000 THB suvvan - korat är helt ok för min del. Åkt med släkten förut och det blir minst lika dyrt.

Med vänlig hälsning

BBJ

:good:

• Fint 3

Nytt år - nya möjligheter!

leifen

Överlag så tycker jag att de taxi som kör från Suvvan har bättre bilar, kör bättre än de som cirkulerar i Bkk.

Sayann är en duktig på marknadsföra sig också på engelskspråkiga thaiforum samt har vett att bry sig om sina kunder, så dom återkommer.

• Fint 3

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas