Jump to content
IGNORERAD

Från Suvarnabhumi till Korat?


Guest jlh66

Recommended Posts

Tack för tipset Tomurdoc! Bokade just Sayann, 3200 Thb från Suvvan till Khon Buri, har åkt billigare men några hundralappar extra för en stor bil och en bra förare är det klart värt!

Så brukar jag tänka också.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    9

  • leifen

    7

  • Sam sip sam

    3

  • fiskarn

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tack för tipset Tomurdoc! Bokade just Sayann, 3200 Thb från Suvvan till Khon Buri, har åkt billigare men några hundralappar extra för en stor bil och en bra förare är det klart värt!

 

Han är bra,och även hans "bror" är bra. man slipper sitta på helspänn när man åker med dom,sen är båda 2 riktigt trevliga oxå och båda är bra på och läsa stämningen i bilen,dom sitter inte och tjattrar om dom ser att man är trött och man väljer själv volym på musiken mm.

Ändrades av jlh66
Link to comment
Dela på andra sajter

Har åkt med Sayann också och är mycket nöjd. 3000 THB suvvan - korat är helt ok för min del. Åkt med släkten förut och det blir minst lika dyrt.

 

Med vänlig hälsning

BBJ

:good:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Överlag så tycker jag att de taxi som kör från Suvvan har bättre bilar, kör bättre än de som cirkulerar i Bkk.

 

Sayann är en duktig på marknadsföra sig också på engelskspråkiga thaiforum samt har vett att bry sig om sina kunder, så dom återkommer.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...