Jump to content
IGNORERAD

Indier lurade i massagebluff i Pattaya


MPR Nyheter

Recommended Posts

Då går man till honungs soien

För mig som tjänar 12500 brutto i månaden är det mkt pengar för

Dollares så är det ju nästan anständig lön ju :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kung Otto

    5

  • Galten

    3

  • Khun Ken

    3

  • L64

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

cach is king, nä de flesta mäniskor från Indien har inte kreditkort och dom flesta litar inte på banker

Om du menar bankkort så har en hel del det utan kredit, men som sagt cash win

Se på dig själv 25år tillbaka

 

Kolla bara Forex reklam som just var!!! Hoppas att folk inte är så korkade??

Link to comment
Dela på andra sajter

dom har nog inte alla indianer i kanoten

lr alla hönsen är nog inte hemma

det är nog inte lätt att vara rödman nu

men de lär sig NOT

dom har nog inte alla indianer indier i kanoten

Link to comment
Dela på andra sajter

För en normalindier är 12500 nog bara ett årslön .

Allting är relativt.

Skulle jag tjäna det I timmen skulle jag inte skryta om det.

Det är dock mycket pengar som kan användas bättre oavsett.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket tröttmössor på mpr. Har svårt och tro att dom hade 60k på sej, men dom har väl antagligen en reseförsäkring eller liknande som dom flesta människor på semester har? Dom uppgav väl 60k i polisanmälan för försäkringens skull. Precis som dom flesta personer gör så fort man kan "tjäna" lite på försäkringen vad det nu än kan vara.

Ändrades av Naab
Link to comment
Dela på andra sajter

12000sek är det mycket pengar?

Tycker ni det så måste ni vara fattiga

Och sen är inte alla lika smarta som vi på mpr

om Indien haft mpr så kunde dom lära sig var man ska gå=läropengar

Kanske för dig är 12000 sek inte mycket pengar ,men för en jäkligt massa andra människor är det en Jäkla massa pengar. märk väl att alla människor har just inte 12000 sek. alla kan ju inte vara så rik som dig. :ironi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att många har lite bråttom när de läser. Det står att de tre snubbarna blev av med kontanter och värdesaker för 60,000 Baht tillsammans. Det står också att de blev av med sina klockor och min erfarenhet säger att de flesta män i relativt fattiga asiatiska länder som kommit upp sig så pass att de har råd att åka utomlands har en hyfsad klocka. En hyfsad importerad klocka i Indien kostar många tusen kronor och tar man det gånger 3 personer så är vi redan uppe runt 60,000 Baht. Om de nu bara hade en billig klocka så skulle det innebära att de hade runt 15,000 Baht per person och med tanke på omkostnader för ATM-uttag så är det väl inget märkligt att ha den summan på sig?

 

Att man som förstagångsturist inte ser någon fara i att vara tre män som följer med två kvinnor ser jag heller inget konstigt i. De av er som aldrig gjort något mer riskabelt än så på en utlandsresa kan aldrig ha haft särskilt roligt. Men det klart, åker man till Pattaya varje år i 20 år så vet man givetvis vad som gäller men det finns ju de som har lite vidare vyer än så och då blir det lite mer komplicerat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att många har lite bråttom när de läser. Det står att de tre snubbarna blev av med kontanter och värdesaker för 60,000 Baht tillsammans. Det står också att de blev av med sina klockor och min erfarenhet säger att de flesta män i relativt fattiga asiatiska länder som kommit upp sig så pass att de har råd att åka utomlands har en hyfsad klocka. En hyfsad importerad klocka i Indien kostar många tusen kronor och tar man det gånger 3 personer så är vi redan uppe runt 60,000 Baht. Om de nu bara hade en billig klocka så skulle det innebära att de hade runt 15,000 Baht per person och med tanke på omkostnader för ATM-uttag så är det väl inget märkligt att ha den summan på sig?

 

Att man som förstagångsturist inte ser någon fara i att vara tre män som följer med två kvinnor ser jag heller inget konstigt i. De av er som aldrig gjort något mer riskabelt än så på en utlandsresa kan aldrig ha haft särskilt roligt. Men det klart, åker man till Pattaya varje år i 20 år så vet man givetvis vad som gäller men det finns ju de som har lite vidare vyer än så och då blir det lite mer komplicerat.

Ska jag vara ärlig så läste jag inte artikeln överhuvudtaget. Det låter jag andra göra åt mig! :) Därav mitt svar till mannen som vidhöll att indierna minsann inte hade kreditkort b.l.a. så där faller ju din tes bort om atm-avgifter! ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska jag vara ärlig så läste jag inte artikeln överhuvudtaget. Det låter jag andra göra åt mig! :) Därav mitt svar till mannen som vidhöll att indierna minsann inte hade kreditkort b.l.a. så där faller ju din tes bort om atm-avgifter! ;)

Indien ar ganska likt Thailand och givetvis har alla indier som har rad att aka utomlands bade kreditkort och vanliga ATM's. Jag laste bara nagra inlagg pa forsta sidan och mitt inlagg var inte pa nagot satt riktat mot dig. Finner det dock lite lustigt att sa manga alltid lagger skulden pa offret nar nagot hander I Thailand, precis som om alla som turistar I Thailand gor sin 20e resa redan vid forta besoket. De flesta asiater ser Thailand som ett valdigt sakert land och thailandare som valdigt vanliga och manga har ingen erfarenhet av att resa; inte sa markligt om de ar lite naiva och det perfekta offret.

Link to comment
Dela på andra sajter

Indien ar ganska likt Thailand och givetvis har alla indier som har rad att aka utomlands bade kreditkort och vanliga ATM's. Jag laste bara nagra inlagg pa forsta sidan och mitt inlagg var inte pa nagot satt riktat mot dig. Finner det dock lite lustigt att sa manga alltid lagger skulden pa offret nar nagot hander I Thailand, precis som om alla som turistar I Thailand gor sin 20e resa redan vid forta besoket. De flesta asiater ser Thailand som ett valdigt sakert land och thailandare som valdigt vanliga och manga har ingen erfarenhet av att resa; inte sa markligt om de ar lite naiva och det perfekta offret.

 

En liknelse med Thailand är nog sant till en viss del.Där finns en jäkligt massa rika indier och en massa s.k medellindier" typ medell "svensson" så är siffran på hur många medel indiern, så är mängden, om man tar alla medborgare i Europa . och då är det några hundra miljoner ca, o då är det räknat i inkomst som en medel svensson i sverige.sen finns där en jäkligt massa fattiga ochså naturligtvis precis som i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Indien ar ganska likt Thailand och givetvis har alla indier som har rad att aka utomlands bade kreditkort och vanliga ATM's. Jag laste bara nagra inlagg pa forsta sidan och mitt inlagg var inte pa nagot satt riktat mot dig. Finner det dock lite lustigt att sa manga alltid lagger skulden pa offret nar nagot hander I Thailand, precis som om alla som turistar I Thailand gor sin 20e resa redan vid forta besoket. De flesta asiater ser Thailand som ett valdigt sakert land och thailandare som valdigt vanliga och manga har ingen erfarenhet av att resa; inte sa markligt om de ar lite naiva och det perfekta offret.

Jag håller helt med dig. Jag försökte väl bara göra mig rolig angående Atm-avgiften då Kung-Otto menade att det är många som reser endast med kontanter och inte har tillgång till kontokort. Jag menade att om man har råd att åka till Thailand som turist så är jag väldigt säker på att man tillgång till kontokort. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Varför gå på en som säljer massage på streetan när det finns hur många salonger som helst av olika dignitet att välja på, då har man ju i slla fall en adress att hänvlsa för farbror blå!

 

Troligen för att damerna såg sexiga ut och att priset på roaden kanske var billigare.

 

Tvivlar på att indierna var ute efter vanlig massage.

 

Förmodligen något mer kinky med i bilden som man nog inte kan få på en vanlig massagesalong

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Troligen för att damerna såg sexiga ut och att priset på roaden kanske var billigare.

 

Tvivlar på att indierna var ute efter vanlig massage.

 

Förmodligen något mer kinky med i bilden som man nog inte kan få på en vanlig massagesalong

 

BTT

Och du påstår att du bott i Pattaya?

Det har inte jag, men det man kan få i Patong, eller för allan del även i Udon kan man nog få i Pattaya också!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Troligen för att damerna såg sexiga ut och att priset på roaden kanske var billigare.

 

Tvivlar på att indierna var ute efter vanlig massage.

 

Förmodligen något mer kinky med i bilden som man nog inte kan få på en vanlig massagesalong

 

BTT

Tror detsamma, gissar på grupprabatt utan hatt. De är ju kända för att vara 5 pers på samma drink i barer så det är nog inte omöjligt.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

jlh66, on 07 Dec 2013 - 01:54, said:jlh66, on 07 Dec 2013 - 01:54, said:

att dom här Indierna är så dumma att dom går på en blåsning

 

Tja, det är nog många, även icke indier, som gärna betalar för en "blåsning"       :crazy:

 

http://www.pattayaone.net/Pattaya-news/111316/broken-transformer-box-used-for-oral-sex-by-prostitutes-on-Pattaya-beach/

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, det är nog många, även icke indier, som gärna betalar för en "blåsning"       :crazy:

Självklart, utan blåsning blir man ju blåst  ;)

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...