Jump to content
IGNORERAD

resa till Spanien i vår


King kong

Recommended Posts

tänkte hälsa på mor o far i Spanien i vår och undrar om tjejen som har UT kan åka med utan några problem?

"10 4 bend over and out "

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej King kong,

Spanien ingår i Schengen, och därmed är det inga problem för din dam med UT att åka dit. Fast det är nog bäst att hon tar med sitt pass.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok såg bara så lustigt ut när jag kollade på Rayanair sida att vid incheckningen ska man kunna visa upp ett giltigt EU/ESS pass. Ska nog ta o ringa dom på måndag så man inte står där med den där i brevlådan  :heat:

"10 4 bend over and out "

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, Ryanair kan väl kanske sätta vilka regler dom vill för sina flygningar. Men det skulle förvåna mig om dom avvisar ett thailändskt pass med Schengenvisa.

Vi förväntar oss förstås redogörelse för hur det går med förfrågan på måndag!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Paasar på att frågar om du Herr Chang var i Bangkok mars-april i år?

Du är grymt lik en snubbe som satt på en fiskrestaurang i Bangkok och tog kort på katterna som tiggde mat.

Självklart kommer jag berätta hur det gick med resan

"10 4 bend over and out "

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Paasar på att frågar om du Herr Chang var i Bangkok mars-april i år?

Du är grymt lik en snubbe som satt på en fiskrestaurang i Bangkok och tog kort på katterna som tiggde mat.

Självklart kommer jag berätta hur det gick med resan

Hehe King kong... du har tydligen gott minne! Det stämmer att vi satt på soi 7 den 20 april och matade en katt. Jag har en svaghet för katter ;-) Några bilder:

IMG_1698.jpg

IMG_1702.jpg

Har för mig att denna man inspirerade mig att mata katten. Minst hälften av hans fisk gick till katten...

IMG_1705.jpg

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...