Jump to content
IGNORERAD

Karma prylen, kul eller?


Guest Tommy

Recommended Posts

Guest larbejo

Hej Guran! Tack för minuskarman,du får däremot positivt av mej för jag tror du behöver det.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    4

  • edvardpop

    4

  • AnOnYm

    4

  • Kim

    3

Mest aktiva i denna tråd

...så nu kan jag äntligen ge Larbejo en dos karma. Eftersom jag uppskattade Banarnes närvaro på Thaitjejer så kan nog de flesta gissa huruvida det blir minus eller plus.   :kort:

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Och Larbejo, du behöver inte tacka mej. Det var så lite så. Här får du ett minuskarma till föresten eftersom jag lovade ge dej en dos tidigare. Och jag betackar mej från att du ev ger mej positivt karma för att jag skulle behöva det :crazy: . Vad jag behöver är en starkt lysande sol och 25-30 grader plus hellre än pluskarman från dej.

Obs! Detta skrevs varken under inflytande från alkohol eller med ett foto på en talrik kao pad gai. Jag är bara uppriktig. Du är ju så trååååååååkig...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Hej edvardpop! Du måste vara genomsur. Tänk att vänta på att ge mej minus karma.Det måste vara underbart att kunna ge mej minus. Puss och kram. Jag måste ju bara ge dej +

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...