Jump to content
IGNORERAD

Korat med omnejd.


leifen

Recommended Posts

Finns det medlemmar som vistas i Korat och däromkring denna vinter.

Kommer själv att vara här till slutet av april och det skulle vara trevligt att träffa några i vinter.

 

Det kan handla om allt från rena MPR träffar, luncher, biljard, pubbesök, fotboll, fiske, golf,

gemensamma resor till andra regioner, erfarenhetsutbyte mm.

 

Det behöver inte bara vara medlemmar här utan andra är också intressant att träffa.

 

Leif som bor i centrala Korat eller nästan

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det medlemmar som vistas i Korat och däromkring denna vinter.

Kommer själv att vara här till slutet av april och det skulle vara trevligt att träffa några i vinter.

Det kan handla om allt från rena MPR träffar, luncher, biljard, pubbesök, fotboll, fiske, golf,

gemensamma resor till andra regioner, erfarenhetsutbyte mm.

Det behöver inte bara vara medlemmar här utan andra är också intressant att träffa.

Leif som bor i centrala Korat eller nästan

Hade tänkt ta upp golfen igen, så du kan gärna få lära mig..:)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade tänkt ta upp golfen igen, så du kan gärna få lära mig.. :)

Köpte ett begagnat golfset idag (7000b), så självklart ställer jag upp.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det medlemmar som vistas i Korat och däromkring denna vinter.

Kommer själv att vara här till slutet av april och det skulle vara trevligt att träffa några i vinter.

 

Det kan handla om allt från rena MPR träffar, luncher, biljard, pubbesök, fotboll, fiske, golf,

gemensamma resor till andra regioner, erfarenhetsutbyte mm.

 

Det behöver inte bara vara medlemmar här utan andra är också intressant att träffa.

 

Leif som bor i centrala Korat eller nästan

 

Jag har lite lösa planer på att besöka Korat lördag 22 mars 2014, speciellt om det blir forumträff! Bara det löser sig med transport så är jag där då.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer att befinna mig i Korat en vecka i början av Januari samt i Februari och intresse finns dock ej golf :wai:

 

/matz

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade tänkt ta upp golfen igen, så du kan gärna få lära mig.. :)

 

 

Har jag haft så god inverkan på er.Golf är trevligt att spela och det är nyttigt att röra på sig för oss gamlingar,och den sociala samvaron i samband med detta är väldigt viktig. 

 

Swinga på/drivern

Link to comment
Dela på andra sajter

Har jag haft så god inverkan på er.Golf är trevligt att spela och det är nyttigt att röra på sig för oss gamlingar,och den sociala samvaron i samband med detta är väldigt viktig. 

 

Swinga på/drivern

Helt klart påverkar du oss, kom nu upp och lär oss gentlemannaliret från grunden.  :thumbsup:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer förmodlingen att besöka Korat i april, så ett möte kan nog bli av :-)

 

Hm..återligen då jag antagligen är på slaveriet, synd då jag inte har allt förlångt till svärfars trädgård :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har lite lösa planer på att besöka Korat lördag 22 mars 2014, speciellt om det blir forumträff! Bara det löser sig med transport så är jag där då.

 

Herr Chang har talat.

 

 

 

 

 

 Vi är ju nere till slutet av april så ev träffar (utom golf säger jag liksom Matz) kan vi nog hänga med på.

 

Mvh

BBJ

:thumbsup:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

 Vi är ju nere till slutet av april så ev träffar (utom golf säger jag liksom Matz) kan vi nog hänga med på.

 

Mvh

BBJ

:thumbsup:

Fiske med andra ord...hahaha

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fiske med andra ord...hahaha

 

 

 

Om det är fiske i Lårviken är jag alltid på :ironi:

 

Mvh

BBJ

:^^:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

fisk har dom ju på Makro m.fl. ställen, mycket enklare,,,  hahha

även ölen finns på Makro, mycket billigare

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, jag har ju slutat som resande i kärleksaffärer

Numera finns det på postorder också, hemleverans till dörren

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

23/2 till 27/2 är HajKaj i Korat för att gå på Japanska Ambassaden ( om den finns kvar vill säga)

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är i Korat mellan 19 dec - 15 jan...med undantag för ett par nätter i Udon 26 - 27 dec...

 

Jag kan tänka mig en bowling kväll... :)

 

///Thure

The future is tomorrow, be sure to be there...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag är några mil från Korat mellan 16 dec till 26 dec, sedan tillbaka i mitten av januari!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Golf...Hmmm jaha jaha.. Men vaf-n dom har ju tandläkare i Nakon Rataschima åxå, så om jag får välja så blir det nog tandläkaren... Å by the book: jag har tandläkarskräck...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Golf...Hmmm jaha jaha.. Men vaf-n dom har ju tandläkare i Nakon Rataschima åxå, så om jag får välja så blir det nog tandläkaren... Å by the book: jag har tandläkarskräck...

He he, golf är inte min grej. Det stora syftet med årets resa är . tandläkaren! Jag uppriktigt sagt avskyr allt vad tandläkare heter, men nu har det kommit till den punkt då jag måste gå och få några "fulingar" fixade. 

Tandvården i Thailand slår Sverige med hästlängder, enligt mig!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

He he, golf är inte min grej. Det stora syftet med årets resa är . tandläkaren! Jag uppriktigt sagt avskyr allt vad tandläkare heter, men nu har det kommit till den punkt då jag måste gå och få några "fulingar" fixade. 

Tandvården i Thailand slår Sverige med hästlängder, enligt mig!

//S

Funderar också att få mina gaddar fixare men sist I prattunam så såg det undermåligt ut med det tekniska men thaisarna sa same så det blev bara tandsten.

Har du något bra ställe.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.tänkte spela lite golf dagarna före jul i korat eller före nyår, och har hittat 2 st ställen.Suranaree Golf Club och

Tiger Golf.är det 9 hålsbanor eller 18, och kan man spela som nybörjare utan greencard? har spelat några gånger i Pattaya vid Jomtien (tahpraiya golf vid Asia hotel) det var ju kul men klubborna var lite för korta

m.v.h. P.J.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Lördagen den 4 januari är det en buffé hos oss i Korat kl. 14.00.

Det kommer att finnas mat för både svensk och thai. 

Vägbeskrivning fås via PM

 

Leif och Naree

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...