Jump to content
IGNORERAD

Panik!! Julbord?


stjp8729

Recommended Posts

Exactemente, personligen åker jag alltid med Vingresor då deras julbord är det bästa.

[move]Clubb33aren Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Globetrotter har, har aldrig varit där men antar det är bra eftersom det brukar vara utsållt varje år.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej,

Har lite panik..

:suicide:

Har inte ätit ett Svenskt julbord på tre år.. Vet någon något ställe i Pattaya med ett gott julbord på julafton?

Ha en god jul!

:wai:

Jag har inte ätit ett svenskt julbord på 12 år nu (1996 var sista gången), men känner trots det ingen panik alls. :)

Är för tillfället i Sakon Nakhon och åker nog mot Udon thani i morgon, julafton. Skippar julen det här året också... men nästa år då jäklar ska jag försöka hålla mig i Sverige bara för sonens skull. Kanske blir kul för frugan också att få uppleva jul för första gången efter 7 år i Sverige. :)

Fast God Jul i alla fall! :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

får man inte plats på Globetrotter så tror jag skrapis på Two Lion har någon form av julbord...

åxå hos Hasse soft rock går det väl få åtminstone en jultallrik...Flaggan kan ha julbord du

du får kolla runt och ha en trevlig jul...och tänka på oss som har ett stort julbord men inte

det andra  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Klaffen har julbord i morgon, vet ej om det ar fullbokat...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag har inte ätit ett svenskt julbord på 12 år nu (1996 var sista gången), men känner trots det ingen panik alls. 

Är för tillfället i Sakon Nakhon och åker nog mot Udon thani i morgon, julafton. Skippar julen det här året också... men nästa år då jäklar ska jag försöka hålla mig i Sverige bara för sonens skull. Kanske blir kul för frugan också att få uppleva jul för första gången efter 7 år i Sverige.

Fast God Jul i alla fall!

Kim, blir du länge i Udon? Vi funderar på att ta oss ut på några bägare juldagen, eventuellt annandagen. Hör av dig om du är intresserad.

Jag har tel: 0806266729

Hare bra å en god jul på er/

www.mangeudon.se

MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...