Jump to content
IGNORERAD

Musik som gör dig glad/lycklig!


Krafta

Recommended Posts

Ibland så sitter man ju lite uttråkad och rätt som det är så hör man en låt på radion som gör att man blir på ett glatt humör direkt - har du några sådana låtar på lager så lägg upp dom här!

Inleder med vår egen glädjespridare Ted Gärdestad, jag brukar alltid vilja visa en komplett video men i detta fallet så fanns det ingen att hitta på nätet hoppas att det faller i smaken ändå!.

 

 

 

 

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju fredag så då blir man ju lycklig av denna låt...

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns så väldans många , men min första tanke var denna.

 

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag fortfarande är inne och letar i dansbandsträsket så kommer en till.

 

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

En annan gammal låt som ger lite glädje men det finns ju lite nyare låtar som är riktigt bra.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland så sitter man ju lite uttråkad och rätt som det är så hör man en låt på radion som gör att man blir på ett glatt humör direkt - har du några sådana låtar på lager så lägg upp dom här!

Inleder med vår egen glädjespridare Ted Gärdestad, jag brukar alltid vilja visa en komplett video men i detta fallet så fanns det ingen att hitta på nätet hoppas att det faller i smaken ändå!.

 

Inte att förglömma att det var Kenneth Gärdestad som skrev alla dess underbara texter :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns en låt som gör alla ensamma män glada . Den heter ENJOY YOUR SELF MED MADNESS. Ha en trevlig kväll. Bara att leta upp på tuben

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir man inte glad av den......Då veta fan vad man blir glad av

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns så väldans många , men min första tanke var denna.

 

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

 

Den gör mig lycklig när jag vaknar en sommarmorgon och ser min älskade sova vidare och hör denna låt

 

Känslan är obeskrivlig

 

PS

 

Hon gör mig lycklig även alla andra mornar

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här gör mig alltid glad och får mig att vilja stampa takten...

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Av någon anledning så är det för mig konstiga låtar ibland,

http://www.youtube.com/watch?v=XC-RHi3HcYI

Det där är en låt som går in i mitt hjärta.

 

Det här är en annan som också faller in i dom konstiga.

http://www.youtube.com/watch?v=8OB28fTKSds

 

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

http://youtu.be/QsSXgiIDngM

 

 

Att ge kärlek, skydda sina närmaste från yttre och inre monster.

 

Peace där ute.

Underbart!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Är väl ingen dansbandsfantast men den här får mig alltid att le-om det sen är den enfaldiga videon, låten, frillorna eller saxarna ska jag låta vara osagt...

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

http://youtu.be/QsSXgiIDngM

 

 

Att ge kärlek, skydda sina närmaste från yttre och inre monster.

 

Peace där ute.

 

Men det kan ju gå snett också-om man råkar gå in i fel stall...

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...