Jump to content
IGNORERAD

Bitcoins


Oregistrerad

Recommended Posts

41 minuter sedan, skrev Mr atm:

Ingen som vet var exakta botten kommer att vara. Men lika bra att borja handla redan tyckte jag. Skulle Bitcoin ga ner till 1500 dollar sa far man backa upp pickupen o storhandla.

Lycka till

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 814
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Captain Morgan

    45

  • SatanG

    36

  • TheProdigy

    30

  • andrejsdenruskige

    29

Hur går det för er som basunerat ut att ni kommer att bli rika på just bitcoin. 

Ändrades av evert 1
Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev evert 1:

Hur går det för er som basunerat ut att ni kommer att bli rika på just bitcoin. 

 

Den som köpte för en hundring då ATM började skriva(basunera) om detta, har ca 3,5 mille idag, inte illa.

Jag ångrar att jag inte köpte mer, bara typ satsade vad jag tyckte jag hade råd att förlora.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

 

Den som köpte för en hundring då ATM började skriva(basunera) om detta, har ca 3,5 mille idag, inte illa.

Jag ångrar att jag inte köpte mer, bara typ satsade vad jag tyckte jag hade råd att förlora.

Grattis då, men önskar du inte ibland, att du klev av pyramidspelet för ett år sedan?

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick ihop tillräckligt för att bli skuldfri då jag sålde (nästan) allt, ganska precis för ett år sedan.

Kommer inte "investera" nå mer i Bitcoin på ett bra tag.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-12-19 at 16:43, skrev Surin P3:

Fick ihop tillräckligt för att bli skuldfri då jag sålde (nästan) allt, ganska precis för ett år sedan.

Kommer inte "investera" nå mer i Bitcoin på ett bra tag.

Varför inte då?

Underliggande fundamentet bättre än någonsin. Har stigit på några dagar från mitt tips på lite under 3200 dollar till just nu 4310 dollar.

Ber om ett dipp så jag kan handla mera.

http://www.bitcoinity.org/markets/bitfinex/USD

Link to comment
Dela på andra sajter

Med tanke på hur lågt BTC står nu och hur många mindre och mellanstora bitcointillverkare inte får verksamheten att gå runt, så gissar i alla fall jag på åtminstone en till kraftig nedgång.

 

Jag sitter på en hel del andra cryptos som jag hoppas kommer växa till sig med tiden. Om inte, så har jag ändå inte förlorat något i det långa loppet.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-12-17 at 03:11, skrev Mr atm:

Börjar bli blod på gatorna. Det var läääänge sedan jag köpte Bitcoin senast.

Nu var det dags att handla igen.

Rekommenderar att hoppa på tåget som sakta kommer att börja rulla igen,tror jag. Just nu under 3200 dollar. Får se vad den står i på slutet av nästa år. Gissa gärna.

 

2075436243_tagetgar.gif.d4f9bef1c630dc4503eabc451f984fe6.gif

 

Är det så livslevande Bitcoin köpare ser ut?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
Oregistrerad
On 2018-12-18 at 19:38, skrev Soengsang:

 

Den som köpte för en hundring då ATM började skriva(basunera) om detta, har ca 3,5 mille idag, inte illa.

Jag ångrar att jag inte köpte mer, bara typ satsade vad jag tyckte jag hade råd att förlora.

Det är inte försent än. Tvärtom tidigt.

Kan bli en dipp till, men sen blir det åka av.

excited john cena GIF by WWE

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Mr atm:

Det är inte försent än. Tvärtom tidigt.

Kan bli en dipp till, men sen blir det åka av.

excited john cena GIF by WWE

Varför steg de nu?

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
2 timmar sedan, skrev Mr atm:

Det är inte försent än. Tvärtom tidigt.

Kan bli en dipp till, men sen blir det åka av.

excited john cena GIF by WWE

Äh, när dom kommer på att bitcoin miningen suger energi som satan så blir BC Gretas största fiende och så raderas värdet totalt. 

Eller så kan den stiga till skyarna.....

jag knegar på och gratulerar vinnarna eller så tycker jag synd om dom som torskade. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
On 2019-05-10 at 22:18, skrev Tommy:

Varför steg de nu?

 

 

MVH

Närmaste dagarna så kommer Bitcoin sticka iväg. Troligen/förhoppningsvis uppåt....

Ligger just nu på 9900 dollares.

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad säger Svenska banker och skatteverket etc om man säljer bitcoin och för in pengarna på Svenskt konto. Blir det frågor om var pengarna kommer från?

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev Niro:

Vad säger Svenska banker och skatteverket etc om man säljer bitcoin och för in pengarna på Svenskt konto. Blir det frågor om var pengarna kommer från?

Ja, men det är bara att svara.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-12-18 at 21:46, skrev Tommy:

Grattis då, men önskar du inte ibland, att du klev av pyramidspelet för ett år sedan?

 

 

MVH

Förvisso, men ingen summa som förändrar mitt liv...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Captain Morgan
5 hours ago, Niro said:

Vad säger Svenska banker och skatteverket etc om man säljer bitcoin och för in pengarna på Svenskt konto. Blir det frågor om var pengarna kommer från?

Är inte säker på om reglerna har ändrats på senare tid med pengatvätt, terrorismsupport och annat. Säkrast att du höra med din svenska bank.

Tidigare har det varit så att om du förde över summor som understeg ungefär SEK 150,000 per tillfälle så var det inget som behöver anmälas eller fyllas i. För större summor var man dock tvungen att fylla i en blankett för riksbankens statistik.

Kan ju också tänkas också att Maggan vill ha skatt på eventuell vinst om du är obegränsat skattskyldig i Sverige.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minutes ago, Captain Morgan said:

Är inte säker på om reglerna har ändrats på senare tid med pengatvätt, terrorismsupport och annat. Säkrast att du höra med din svenska bank.

Tidigare har det varit så att om du förde över summor som understeg ungefär SEK 150,000 per tillfälle så var det inget som behöver anmälas eller fyllas i. För större summor var man dock tvungen att fylla i en blankett för riksbankens statistik.

Kan ju också tänkas också att Maggan vill ha skatt på eventuell vinst om du är obegränsat skattskyldig i Sverige.

 

Har handlat för Thai baht med BX.in.th men nu när de stängde var jag tvungen att flytta till ett annat ställe. Jag kan ju alltid sälja till ett Thailändskt konto. Får se hur det blir i framtiden, väntar tills det gått upp mer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Captain Morgan
16 minutes ago, Niro said:

Har handlat för Thai baht med BX.in.th men nu när de stängde var jag tvungen att flytta till ett annat ställe. Jag kan ju alltid sälja till ett Thailändskt konto. Får se hur det blir i framtiden, väntar tills det gått upp mer.

Bitcoin är inget för mig men lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Niro:

Har handlat för Thai baht med BX.in.th men nu när de stängde var jag tvungen att flytta till ett annat ställe. Jag kan ju alltid sälja till ett Thailändskt konto. Får se hur det blir i framtiden, väntar tills det gått upp mer.

Betalar du skatt i Thailand?

Skatteverket vill att man betalar skatt någonstans, annars skall man skatta i Sverige, om man är skriven där i alla fall.

Be någon kunnig att svara på frågan, vinster på Bitcoins i Sverige skall väl normalt beskattas som inkomst av kapital.

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Påverkan av det som händer i Kina, upp eller ner?

 

Enis

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-02-04 at 00:05, skrev Enis:

Påverkan av det som händer i Kina, upp eller ner?

 

Enis

Bullrun har hållit på ett tag.

Alltså nästa grymma uppgångsfas håller på

även om den inte kommer vara spikrak.

Fågelinfluensa, Corona, galna kosjukan etc. etc

Skitsamma tåget går igen.

Men propagandan för vaccinationer kommer att

öka och Bill Gates etc ser till att släppa ut fler virus. Mina barn eller barnbarn kommer inte att ta sprutor. Läkemedelsindustrin tjänar inga pengar på friska människor.

Eliten har en plan på att vi inte ska vara fler än 500 miljoner människor.

P.S Bitcoin över 10.000$ igen.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Mr atm:

Bullrun har hållit på ett tag.

Alltså nästa grymma uppgångsfas håller på

även om den inte kommer vara spikrak.

Fågelinfluensa, Corona, galna kosjukan etc. etc

Skitsamma tåget går igen.

Men propagandan för vaccinationer kommer att

öka och Bill Gates etc ser till att släppa ut fler virus. Mina barn eller barnbarn kommer inte att ta sprutor. Läkemedelsindustrin tjänar inga pengar på friska människor.

Eliten har en plan på att vi inte ska vara fler än 500 miljoner människor.

P.S Bitcoin över 10.000$ igen.

 

Lycka till när vår ström tar slut

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...