Pasj Inlagd Juni 29, 2008 Dela Inlagd Juni 29, 2008 Tänkte göra ett försök att lägga upp lite bilder från min resa Lite bilder från Preah Vihear Cambodia. Det var ca 42 grader varmt den dagen så det var en svettig klättring. Men det var det värt för när man väl kom upp till toppen var det en bra utsikt över Cambodia Hittade ett intressant tempel utanför Kantharalak Hela området var byggt av tomlaskor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 29, 2008 Dela Inlagd Juni 29, 2008 Där har man vart! Min by ju! Byn heter, Khun Han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BankAnaconda Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Snacka om återvinning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob_builder Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Riktigt schyssta bilder! Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ubon-robbe Inlagd Augusti 10, 2008 Dela Inlagd Augusti 10, 2008 Hej! Ja, i det där i flasktemplet i "tätorten" Khun Han har man ju varit ett antal gånger. Våran hemby ligger cirka 1.5 mil därifrån. Frågade för några år sen munken hur det kom sig att man bygger något dyligt. Jag fick en ide och sen började vi bygga var hans svar. Så var det med det. Provar och lägger in två bilder därifrån tagna 2006 vår son var då nyss fyllda 3. Numera är han en stor och cool kille enligt honom själv. MVH RobbeIMG_1721.JPGIMG_1724.JPG IMG_1721.JPGIMG_1724.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.