Detta inlägg gillas... janne_h Inlagd April 12, 2014 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 12, 2014 Hej allihopa! Idag har jag Janne och Noy varit och handlat en bur som jag ska åka till Sverige i. Det är jätteskönt att sova i den. Vi köpte även en ryggsäck med hål för mitt huvud. Som jag kan sitta i när vi är ute på stan. I morgon ska vi till nakhon name för att åka båt. Så Janne och Noy köpte en flytväst till mig. Den är jätteskön. Mvh Ninja 13 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... janne_h Inlagd April 15, 2014 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 15, 2014 Hej allihopa! I förrgår åkte vi till nakhon nayok. Där åkte vi forsfärd med gummibåt. Jag satt med Janne, och hade min flytväst på mig. Jag provade den och badade med den. Vi åkte ca 8 kilometer innan vi gick av. Sen kom en pickup och hämtade oss och båten tillsammans till där vi startade. Imorgon ska vi åka till Yasothon. Mvh Ninja. 13 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd April 15, 2014 Dela Inlagd April 15, 2014 (ändrad) Härligt Ninja och se dig där. Det är min hemby i Thailand. Ni som inte varit därän åk dit, prova rafting och bada i floden samt även gör ett besök i nationalparken Khao Yai. Jezzi hälsar. //Robbanthai Ändrades April 15, 2014 av Robbanthai 2 It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... janne_h Inlagd April 16, 2014 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 16, 2014 Hej allihopa! Nu är jag uppe i yasothon! Här kan jag springa som jag vill. Kaunau finns här. Fast han är lite tråkig och vill inte leka. Han säger att han är stenbordsexpert. Och då kan han hålla sig för sig själv! Mvh Ninja 12 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... janne_h Inlagd Maj 3, 2014 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 3, 2014 (ändrad) Hej allihopa! Jag är hemma i Bangkok sen några dagar. Idag var jag trött en stund. Då jag idag har lekt med Janne och Noy. Jag har varit i parken utanför och sprungit och träffat andra hundar. Jag har tränat på sitt och ligg. Jag har fått spåra godisbitar som Janne gömt under kaffemuggar. Och för er salta killar kan jag meddela att jag fått en jätte tufft linne. Mvh Ninja Ändrades Maj 3, 2014 av janne_h 12 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... janne_h Inlagd Maj 3, 2014 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 3, 2014 Missade foto Mvh Ninja 12 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Maj 16, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Maj 16, 2014 (ändrad) x Ändrades Maj 16, 2014 av janne_h "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... janne_h Inlagd Maj 16, 2014 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 16, 2014 (ändrad) Hej allihopa. Jag är i Pattaya. Och som vanligt bor vi på Ibis som välkomnar hundar. Vi har idag även varit på stranden vid jomtien. Vi var och hälsade på farbror Mait som har sin resturang Maitan bredvid. Farbror Mait var snäll och lät mig sitta i hans knä. Jag är nu tillbaka på hotellet och vilar. Mvh Ninja Ändrades Maj 16, 2014 av janne_h 15 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 16, 2014 Dela Inlagd Maj 16, 2014 Hej allihopa. Jag är i Pattaya. Och som vanligt bor vi på Ibis som välkomnar hundar. Vi har idag även varit på stranden vid jomtien. 20140516_161012.jpg 20140516_151757.jpg 20140516_161142.jpg 20140516_162806.jpg Vi var och hälsade på farbror Mait som har sin resturang Maitan bredvid. Farbror Mait var snäll och lät mig sitta i hans knä. 20140516_1737511.jpg Jag är nu tillbaka på hotellet och vilar. Mvh Ninja Kom ner på NID ikväll så bjuder jag på svart shot. 3 Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Maj 16, 2014 Dela Inlagd Maj 16, 2014 Hej allihopa. Jag är i Pattaya. Och som vanligt bor vi på Ibis som välkomnar hundar. Vi har idag även varit på stranden vid jomtien. 20140516_161012.jpg 20140516_151757.jpg 20140516_161142.jpg 20140516_162806.jpg Vi var och hälsade på farbror Mait som har sin resturang Maitan bredvid. Farbror Mait var snäll och lät mig sitta i hans knä. 20140516_1737511.jpg Jag är nu tillbaka på hotellet och vilar. Mvh Ninja Tevligt och se Ninja på stranden. Har han koll på alla andra hundar? Inga slagsmål? //Robbanthai 1 It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 16, 2014 Dela Inlagd Maj 16, 2014 Hej allihopa. Jag är i Pattaya. Och som vanligt bor vi på Ibis som välkomnar hundar. Vi har idag även varit på stranden vid jomtien. 20140516_161012.jpg 20140516_151757.jpg 20140516_161142.jpg 20140516_162806.jpg Vi var och hälsade på farbror Mait som har sin resturang Maitan bredvid. Farbror Mait var snäll och lät mig sitta i hans knä. 20140516_1737511.jpg Jag är nu tillbaka på hotellet och vilar. Mvh Ninja Jäla höga knän Maitan har! 3 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Maj 16, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Maj 16, 2014 Tevligt och se Ninja på stranden. Har han koll på alla andra hundar? Inga slagsmål? //Robbanthai Det var lungt med hundar på stranden idag. 2 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... janne_h Inlagd Maj 27, 2014 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 27, 2014 Hej allihopa. Jag är nu på kvällsmarknad vid ram indra i Bangkok. Jag har fått en ny kostym så jag kan hjälpa till och servera. Mvh Ninja 13 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 Hej allihopa. Jag är nu på kvällsmarknad vid ram indra i Bangkok. Jag har fått en ny kostym så jag kan hjälpa till och servera. 1401197297330.jpg 1401197353765.jpg Mvh Ninja Ska du bli fyllhund? 2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Maj 27, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2014 Ska du bli fyllhund? Det räcker väl att ha en husse som är det. . Mvh Ninja 1 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 Varför sätter man kläder på en hund ? Fritz.. 6 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 Varför sätter man kläder på en hund ? Fritz.. För att den ska få komma i på krogen i tron att vakten missar att det är en hund 3 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Maj 27, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2014 (ändrad) Varför sätter man kläder på en hund ? Fritz.. Personligen är jag emot att spöka ut hundar för sakens skull. I ninjas fall så har han knappt någon päls. Och skakar då han fryser när vi kör AC. Därav kan det vara ok med tröjor till honom. Min fru köpte även en Manchester United tröja till Viper. Då han definitivt inte fryser. Dock är hundar som oss människor olika. Och har således olika behov. Det har hänt ett par gånger att ninja hämtat sin tröja ett par gånger. Då han gillar att ha tröja på sig. Och nu till helgen när han åker till Sverige. Blir behovet större. Ändrades Maj 27, 2014 av janne_h 3 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Hej allihopa. Jag är i Pattaya. Och som vanligt bor vi på Ibis som välkomnar hundar. Vi har idag även varit på stranden vid jomtien. 20140516_161012.jpg 20140516_151757.jpg 20140516_161142.jpg 20140516_162806.jpg Vi var och hälsade på farbror Mait som har sin resturang Maitan bredvid. Farbror Mait var snäll och lät mig sitta i hans knä. 20140516_1737511.jpg Jag är nu tillbaka på hotellet och vilar. Mvh Ninja Upprättat foto. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Robbanthai Inlagd Maj 28, 2014 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 28, 2014 Ska du inte överväga att inte åka hem? Det är just nu 7 grader kallt i Solna och det blir inte så mycket bättre. Jezzi trivs men inte jag. Robbanthai & Jezzi 11 It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Maj 29, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Maj 29, 2014 Ska du inte överväga att inte åka hem? Det är just nu 7 grader kallt i Solna och det blir inte så mycket bättre. Jezzi trivs men inte jag. Robbanthai & Jezzi Det blir nog bättre snart. Enligt väderleken ska det bli varmare till helgen och nästa vecka. 2 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... janne_h Inlagd Maj 30, 2014 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 30, 2014 Hej allihopa! Här står jag i min bur som jag ska åka till Sverige med ikväll. Vi får se om jag träffar några forum medlemmar i Sverige? I morgon ska jag träffa Viper och se vad det är för typ. Mvh Ninja. 13 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... janne_h Inlagd Maj 30, 2014 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 30, 2014 Hej allihopa. Nu är jag på suvarnabhumi och har checkats in. Och är nu på väg till Sverige. Mvh Ninja 15 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Hej allihopa. Nu är jag på suvarnabhumi och har checkats in. Och är nu på väg till Sverige. 1401467189725.jpg Mvh Ninja Hej igen och ha en trevlig resa! Hur små ska hundarna vara för att få åka i kabinen? Min kompis som bor i Florida tar alltid med sina Westie i kabinen. Visserligen inte som fullvuxna men väll typ 6 månader. //Robbanthai & Jezzi 1 It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 En liten fråga från en hundnovis Varför hämtar man hundar i Thailand ? Finns det en fördel mot att köpa i Europa/Sverige ? Ingen kritik från mig utan jag är bara nyfiken 4 Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu