Jump to content
IGNORERAD

Tips om Thaifilmer

Bigham
 Dela

Recommended Posts

Hej. Behöver tips var man kan ladda ner thaifilmer,thaiserier,allt som har med thai att göra. Vet redan om MININOVA,PIRATEBAY. alla tips är välkomna.

Mvh Bigham :jester:

Dela på andra sajter

• Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• mickekalas

8

• Herr Chang

5

• JH

5

• Zilver_Joe

2

Mest aktiva i denna tråd

Tjena ..  Varför inte besöka DC där finns än del siter.  Tex thaihubben där många filmer och serier finns.

thaihubben.servebeer.com är adressen på DC ...

mvh Repe  :wai:

Bajen_Kopia.png
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Varför inte besöka DC++  thaihubbenreg.mine.nu:888... Finns 1000 tals filmer musik karaoke och mycket mer från Thailand

Dela på andra sajter

Du glömde en Repe:

Svenska filmhubben [THAI] Siamshareroom ™

adress på dc: sf-thai.sfhubs.se:999

Nytt denna vecka på dvd: Baan.Phee.Phop.2008.THAI.PAL.DVDR    http://www.ethaicd.c...w.php?pid=43580

Välkommen

:dance1::dance1::dance1::dance1:

Nämnda hub har massor av nyheter och rekommenderas starkt för er som gillar både nya och gamla filmer, musik, karaoke m.m. från Thailand

/BeerChang

Dela på andra sajter

• 6 månader senare...

Ong-Bag - The Carrier - VCD

http://www.ethaicd.c...w.php?pid=47618

Rahtree Reborn (Buppha Ratree 3.1) - VCD

http://www.ethaicd.c...w.php?pid=47629

Är tips på nya thiafilmer,  finns att köpa på http://www.ethaicd.com eller gå in på:

phuket-vs-Pattaya.boldlygoingnowhere.org:12345

med din dc++ klient och sök efter dom.

sf-thai.sfhubs.se:999  ligger vilande tillsvidare, så gå in på ovan nämnda istället.

YNWA

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Båda ligger ute på Siamsmile redan! :D

Ja, det tror jag säkert. Men det är faktiskt möjligt att köpa från ethaicd, tro det eller ej! Om man har lite heder i kroppen...

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Ja, det tror jag säkert. Men det är faktiskt möjligt att köpa från ethaicd, tro det eller ej! Om man har lite heder i kroppen...

Herr Chang har talat.

Heder i kroppen .. är det "Rickard Rättrådig" som yrar i andra änden?

Jag har köpt 100-tals CD´s & VCD´s via ethaicd genom åren .. det var för övrig bara en upplysning , inget annat! :mdr:

Man hoppas du själv aldrig köpt nånting i Los som varit en kopia el. laddat ner nåt från Internet som inte har faller under upphovsrättslagen! :P

Dela på andra sajter

Heder i kroppen .. är det "Rickard Rättrådig" som yrar i andra änden?

Jag har köpt 100-tals CD´s & VCD´s via ethaicd genom åren .. det var för övrig bara en upplysning , inget annat! :mdr:

Man hoppas du själv aldrig köpt nånting i Los som varit en kopia el. laddat ner nåt från Internet som inte har faller under upphovsrättslagen! :P

Jaha, det var väl en ganska överflödig upplysning i så fall? Det vet ju alla att hubsnyltarna är snabba med att ladda upp och ner...

Det är lite svårt att säga om det jag köpt i Thailand varit kopia eller inte. Det finns så mycket kopior där.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Jaha, det var väl en ganska överflödig upplysning i så fall? Det vet ju alla att hubsnyltarna är snabba med att ladda upp och ner...

Herr Chang har talat.

Med risk för att detta inte leder nån vart men hur kan "alla" veta nåt om hubsnyltarna & deras beteende & om det nu vore så är inte det åxå en "ganska överflödig upplysning" i så fall? :blink:

Dela på andra sajter

Med risk för att detta inte leder nån vart men hur kan "alla" veta nåt om hubsnyltarna & deras beteende & om det nu vore så är inte det åxå en "ganska överflödig upplysning" i så fall? :blink:

Visst är även denna upplysning överflödig, men det är helt enkelt svar på tal.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Det är lite svårt att säga om det jag köpt i Thailand varit kopia eller inte. Det finns så mycket kopior där.

Herr Chang har talat.

Jaså? för några år sedan(inne på TT) var du säker på att det var kopior du inhandlat i CiangMai.

Vad är det som fått dig att ändra på din uppfattning?

Dela på andra sajter

Jaså? för några år sedan(inne på TT) var du säker på att det var kopior du inhandlat i CiangMai.

Uj , har vi medlemar från "Minnesmästarna" här inne på MPR , det kan bli både roligt & farligt för en del här framöver! 5555 :P

:great: UB

Dela på andra sajter

Hu ska jag veta om det är kopior eller original om jag betalar för dom? Det är inte samma prissättning i Asien som i västerlandet.

Det råder dock inga tvivel om att det är olagliga kopior som hubsnyltare laddar ner...

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Tack för den informationen Herr Chang,är länge som jag misstänkt att ethai säljer kopior.

Vet du om även tidningar och böcker dom säljer är kopior?

Dela på andra sajter

Hu ska jag veta om det är kopior eller original om jag betalar för dom? Det är inte samma prissättning i Asien som i västerlandet.

Det råder dock inga tvivel om att det är olagliga kopior som hubsnyltare laddar ner...

Herr Chang har talat.

Så det är alltså ok att köpa kopior bara man betalar fullpris, men fel att ladda ner.

Har jag tolkat ditt inlägg rätt?

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

Så det är alltså ok att köpa kopior bara man betalar fullpris, men fel att ladda ner.

Jag smekar dig framlänges "Farang" , min fråga är dock hur ska forumet ställa sig till alla YouTube uploads bla. var är upphovsrätten där?? ! 5555 :P

http://www.youtube.com/watch?v=LpOggMyDamo

jasså , restriktioner på uploads av YouTube ÅXÅ , thaitjejerna här undrar lite kanja säga 555 :P

Ändrades av JH
Dela på andra sajter

Det är OK att i Thailand köpa DVD till det pris filmbolagen anser dom kan ta ut i Thailand.

Är det svårt att förstå?

Du har kanske som hubsnyltare aldrig funnit det nödvändigt att besöka en DVD-butik i Thailand, men jag försäkra dig om att det är betydligt billigare i dessa legala butiker än vad det är i Sverige.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Herr Chang

Du svarade inte på min fråga.

Eftersom jag handlar mycket från just ethai och lägger ut i hubbar, vore det intressant veta om det är kopior jag köper.

Dessutom beställer jag mycket tidningar och böcker från ethai till Thailändare.Känns inte bra för mig om jag överlämnar dessa om det nu är kopior.

Dela på andra sajter

Är det svårt att förstå?

Jo det var faktiskt rätt svårt att förstå, prova med att läsa om ditt inlägg.

Sen för övrigt så har jag besökt DVD/VCD-butiker ett flertal gånger i Thailand.

Var tror du annars vi hubsnyltare får materialet ifrån? :na:

En rolig parenentes i detta är att Ice Age 2 som jag lade ut på hubbarna med både thaidub och text var inköpt i en riktig butik.

Ice Age 2 var inte då släppt i thaiversion från bolaget så den var en kopia. Men det var ok alltså, förutom att jag lade ut den? :whistle:

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...