Jump to content
IGNORERAD

Pattaya bay resort


bajen

Recommended Posts

Är det någon här som nyligen bott på Pattaya bay resort?Är det mycket störande eller?Vad jag förstått byggs det en ny flygel eller fristående byggnadMvh bajen

Link to comment
Dela på andra sajter

jorake pitpokkati

Är det någon här som nyligen bott på Pattaya bay resort?Är det mycket störande eller?Vad jag förstått byggs det en ny flygel eller fristående byggnadMvh bajen

kan väl knappast vara mera störande än ett dussin skrålande bajare!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon här som nyligen bott på Pattaya bay resort?Är det mycket störande eller?Vad jag förstått byggs det en ny flygel eller fristående byggnadMvh bajen

 

Passerar förbi soien där Pattaya Bay resort ligger några ggr i veckan. Minst 3 byggen som pågår där just nu,  Så känslan är att det är rätt stökigt i området och troligen inte bästa stället att bo på för närvarande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Har bott där några gånger senast maj. Har gillat hotellet men nu hade de slappat till. Tidigare stod shufflebussförarna givakt men sist fick man gå och leta efter dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har de fortfarande bara en hiss? Ett jävla väntande blev det...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon här som nyligen bott på Pattaya bay resort?Är det mycket störande eller?Vad jag förstått byggs det en ny flygel eller fristående byggnadMvh bajen

Om det är mycket störande att du bor där? Beror väl helt på hur du beter dig?

 

/biker

Link to comment
Dela på andra sajter

Har bott där några gånger senast maj. Har gillat hotellet men nu hade de slappat till. Tidigare stod shufflebussförarna givakt men sist fick man gå och leta efter dem.

De har väl bytt ägare till hotellet. Har för mig att det är en indier som har köpt det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har de fortfarande bara en hiss? Ett jävla väntande blev det...

Nej det finns två. Har bestämt oss för att inte bo i detta bygg området denna resa .Har bott där dom många ggr och alltid gillat detta hotell.

 

I år blir det boende på sjuan och säkert mycket liv där med men ingen jävel som kör med vinkelslipen kl 7 :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...