Jump to content
IGNORERAD

Tokstollar i Thailand.


BanFang

Recommended Posts

Jag har under mina resor till Thailand träffat på dom mest underliga stolligaste och roligaste människor.

Denna historia är ifrån 98. Jag träffade en svensk på Apple bar som jag pratade en del med han var trevlig och pratsam han kom till Lamai dagen innan från HuaHin med en norsk kille. Norrmannen som var ca, 130cm lång är en annan historia. Han berättade att han bodde på Bay View resort lite utanför centrum.  Han ville bo närmare så jag visade honom Mira Mare,  där jag bott dom senaste 15 resorna. Han flyttade in i grann bungen och vi festade en del ihop.  :drinks:   Jag dricker inte så mycket alkohol, utan nöjer mig med 4-6 Singha  på en kväll.

Men inte han inte han dricker bara sprit och mycket desutom.

En morgon knackade jag på och ville äta frukost med honom men han var inte på rummet,  ok han är nog ute då tänkte jag.  På eftermiddan dök han upp bakis och helt sönderriven på kroppen.  Han berättade att han varit i en grop? hela natten och halva dagen,  och att han trodde han gjort bort sig  :crazy:

Jag åkte till äpplet för att kolla läget lite.  Luna berättade att han blivit riktigt Apfull och konstig, han hade gått ner mot huvudgatan och sparkat på folk och på moppecyklar även på folk som körde på vägen.  Plötsligt så kom det en pick up med ett gäng thai killar.  Dom  slängde upp honom på flaket och körde iväg.

Sen fick jag veta att dom kört honom till gamla Best resort i närheten och dumpat honom i ett 4 meter djupt hål  :aggressive:

Där hade han varit i ca. 12 timmar  :crazy:     Och försökt ta sig upp. Jag fick reda på att han förstört ganska mycket så jag gick och betalade det han förstört och bad dom om ursäkt på hans vägnar. 

Tillbaka på Mira Mare berättade jag var som hänt och spädde väll på hans ångest  :crazy:  

Han tog nästa flyg därifrån till Bkk och sen vidare till Pattaya  :crazy:

Det var sista gången han kom tillbaka dit.  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja det borde väl du BTT veta antar jag   

Så ja så ja.  Nu tror jag ju inte att BTT är bland dom värsta här på forumet.  :na:

Han är bara ovanligt frispråkig  :na:

MVH Banfang

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja ja. Pattaya.  Jag vet att han har varit i fyllecell där och jag vet inte vad han föredrog  :crazy:

Gropen eller cellen.  Men jag vet att han aldrig besökt Samui igen  :D:D

MVH BanFang

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...