Jump to content
IGNORERAD

Khon kaen - Chum pae


khonkaengbg

Recommended Posts

Åker ner nu igen 23 dec, brukar åka till Major grand hotel i chum pae o bada, käka, gymma o ta det lugnt, någon som gör likadant?? Kanske kunde träffas o ta ett par bira? http://majorgrand.com/main.asp

Väldigt fint nyöppnat hotell i chum pae, tror dom tar ca 700 bath natten.

 

post-7774-0-71507900-1382764908_thumb.jp

post-7774-0-71507900-1382764908_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...
Magnus-Chumphae

Hejbrukar bo där med fast vi ska inte ner nu i vinter. Är det enda hotelet att välja på i Chumphae om man vill ha ett skapligt hotel.

 

mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det börjar bli lite slitet, underhåll är ju som bekant inte Thailands bästa idrott, betalade 850 sist det begav sig! (2013 på våren)!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Kan nog vara så det var drygt 1 år sedan jag bodde där nu så det var före dig men det finns ju inte många andra hotel med pool att välja i Chumphae vad jag minns. rätta mig gärna om jag har fel.

 

Mvh

 

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan nog vara så det var drygt 1 år sedan jag bodde där nu så det var före dig men det finns ju inte många andra hotel med pool att välja i Chumphae vad jag minns. rätta mig gärna om jag har fel.

 

Mvh

 

Magnus-Chumphae

Stämmer, i o för sig har jag bara bott där, men ingen vet (kan) något annat inne i stadens närhet, stad o stad förresten!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Har bott på två andra hotel inna Major Grand byggdes dom var klart sämre och saknade pool, tror inte de blivit bättre sedan jag bodde på dem!

 

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...