Jump to content
IGNORERAD

Någon var på bråkhumör...


kharess

Recommended Posts

Ur Tack så mycket-tråden

Quote

Är på bråkhumör

Noterar att flera aktiva personer på MMP  har en signaturbild på sin thaifru/flickvän.

Utgår ifrån att Thaitjejen inte gett sett godkännande till publicering varför jag tycker det både är ett respektlöst

sätt att behandla sin käreste  och fegt när den svenska mannen inte själv vågarposera på bild inför öppen ridå.

Auhm... Ok. Halva Afrika svälter, världen har aldrig mått så dåligt som nu och några hundra tusen svenskar förlorar sina jobb nu i dagarna, men låt oss istället tackla detta världsliga problem, Cherrypicker.

*Puttar ett par gråtandes afrikanska barn åt sidan, sliter upp ytterligare ett lager ur ozonskiktet och viftar med pengar framför arbetslösa*

För det första; MMP? ???

För det andra: Jag gillar verkligen din egen, modiga, kaxiga profilbild. Posering inför stängd ridå?

Och by the way; din profilbild finns ju inte ens så det där var ironi. Inget illa menat...

För det tredje: Min avatar (även kallad Signaturbild av somliga) har jag inget godkännande till från den lilla pojken i Burma, men jag är helt säker på att dess syfte gör att han förlåter mig.

För det fjärde: Jag tror många flickvänner tar det som en komplimang att deras pojkvänner vill visa att dom har flickvänner och att dom är stolta över dessa. Jag skulle inte gråta ihjäl mig om min flickvän skulle ha mitt ansikte som profilbild.

Och sist, men inte minst; din avslutande mening där.. "och fegt när den svenska mannen inte själv vågarposera på bild inför öppen ridå."  Du skar dig väl inte när du slängde den där jättestenen i glashuset???

:wai:

Never forget Sadako Sasaki.

Link to comment
Dela på andra sajter

cherrypicker har klart för sig vad som är viktigt här i världen, den saken är heeelt klar  :suicide:

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ur Tack så mycket-tråden

Auhm... Ok. Halva Afrika svälter, världen har aldrig mått så dåligt som nu och några hundra tusen svenskar förlorar sina jobb nu i dagarna, men låt oss istället tackla detta världsliga problem, Cherrypicker.

*Puttar ett par gråtandes afrikanska barn åt sidan, sliter upp ytterligare ett lager ur ozonskiktet och viftar med pengar framför arbetslösa*

För det första; MMP? ???

För det andra: Jag gillar verkligen din egen, modiga, kaxiga profilbild. Posering inför stängd ridå?

Och by the way; din profilbild finns ju inte ens så det där var ironi. Inget illa menat...

För det tredje: Min avatar (även kallad Signaturbild av somliga) har jag inget godkännande till från den lilla pojken i Burma, men jag är helt säker på att dess syfte gör att han förlåter mig.

För det fjärde: Jag tror många flickvänner tar det som en komplimang att deras pojkvänner vill visa att dom har flickvänner och att dom är stolta över dessa. Jag skulle inte gråta ihjäl mig om min flickvän skulle ha mitt ansikte som profilbild.

Och sist, men inte minst; din avslutande mening där.. "och fegt när den svenska mannen inte själv vågarposera på bild inför öppen ridå."  Du skar dig väl inte när du slängde den där jättestenen i glashuset???

:wai:

Hehe...bra skrivet  :great:

Ja man kan inte annat än undra vad folk har för liv när dom måste klaga på petitsesser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack kharess! Jag hade inte kunnat svara på den salvan utan att bli rejält oförskämd. Inte minst med tanke på vad signaturen antyder - och är det så att han inte vill kännas vid den engelska tolkningen av "cherrypicker" kanske han skulle välja svenska i stället.

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...