Jump to content
thainenne

Svenskträff i Khon Kaen varje Fredag

Recommended Posts

merlo

Nej, jag bor inte i KK.

www.ddproperty.com kan du kolla.

Enklast brukar vara att besöka stan och åka runt och leta.

Jag tror också det är best att kolla på plats om man inte känner någon sedan förut. Verkar inte så lätt när man kommer utanför turistorterna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
leifen

Jag tror också det är best att kolla på plats om man inte känner någon sedan förut. Verkar inte så lätt när man kommer utanför turistorterna.

Gjorde en sökning på ddproperty, både för hus och condo att hyra och fick nog 100 träffar i centrala KK.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Baa

Kul Ubol Jag tänkte försöka i år då jag träffat en dam därifrån. När du har skrattat färdigt kan du svara. Ska dit senare i år när det blir lite svalare och kolla kanske syns på thainennes ställe du får ha det

MVH  merlo  

Då blir du nog ganska ensam, Nenne har som sagt lämnat KhonKhaen för att öppna nytt i Bangkok!

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
ubol

Kul Ubol Jag tänkte försöka i år då jag träffat en dam därifrån. När du har skrattat färdigt kan du svara. Ska dit senare i år när det blir lite svalare och kolla kanske syns på thainennes ställe du får ha det

MVH  merlo  

Det blir säkert tillfälle att träffas senare,och jag vet att du bor en hel del Svenskar i centrum och utanför,det finns även några barer i centrum 

Har mitt hus i centrum nära en av sjöarna som finns

post-4413-0-76120800-1427120844_thumb.jp

• Tummen upp 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
merlo

Gjorde en sökning på ddproperty, både för hus och condo att hyra och fick nog 100 träffar i centrala KK.

Fick en massa träffar jag med. Får åka runt och kolla runt. Tack

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
merlo

Det blir säkert tillfälle att träffas senare,och jag vet att du bor en hel del Svenskar i centrum och utanför,det finns även några barer i centrum 

Har mitt hus i centrum nära en av sjöarna som finns

Ser fint ut. Ska du bosätta dig där när du blir pensionär?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
merlo

Det är tanken att bosätta mig där nästa år i Juli då jag tänkte ta ut pensionen,vi har byggt och gjort desigen själva,då jag inte ville bo i ett inhägnat område,utan jag valde att köpa en tomt och bygga själv,har som sagt bara bara 5minuter in till down town och affärer,håller på med att bygga Thai kök och parkering,samt en altan ovanför till 

Såg din profil huset ligger nordväst om KK vid en stor sjö ser kanon ut lycka till och hoppas vi kommer att träffas du får ha det så bra 

MVH    merlo 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy