Jump to content
IGNORERAD

Bangkok 23 dec - 9 jan


Cilia

Recommended Posts

Hej, kommer till och från att vara i Bangkok mellan den 23/12 och 9/1.

Är det ngn som är där samtidigt och vill kanske äta middag, göra en utflykt eller ngt annat så kontakta gärna mig.

Jag är inte ute efter ragg utan mer bara sällskap lite då och då och träffa roliga/trevliga människor. Så ni behöver inte åka själva utan även om ni åker flera men vill träffa en svensk tjej som gillar att se världen så går det bra :)

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Hmmm!!

Funderar på varför alla svenska tjejer på sajten är så noga med att påpeka att de inte är ute efter ragg när de vill ha lite sällskap i Thailand.

Nästan så man börjar misstänka att de tror att vi Thailandsgubbs bara är ute efter lätt sex :stop:

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT, vi vet hur du raggar och det är nog inte dig som Cilia vill träffa. Man kan faktiskt umgås man och kvinna utan att man för det måste avsluta kvällen tillsammans i sänghalmen...

Sen till ursprunngs frågan, hade gärna gått ut någon kväll om jag inte hade bokat en resa till Sverige under denna period och beräknar inte att vara tillbaka innan den 15 januari. Men om du vill skulle jag kunna tipsa dig om var du kan träffa trevligt folk att umgås med.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag visste inte att man brukade påpeka det utan skrev det mer för att det inte skulle bli missförstånd. Dessutom är jag inte bara ute efter att träffa män utan även kvinnor/tjejer som reser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...