Jump to content
IGNORED

Lucky Luke drar snabbare än sin egen skugga när kung Bore smyger runt husknutaarna

Luke the Drifter

Recommended Posts

Luke the Drifter

Härligt att få följa med på en nytt reseäventyr!

Vi lämnar tyvärr Thailand för denna gång i natt men denna tråd kommer att göra livet lite lättare i mörkret hemma.

Tack Drik !  Välkommen till Sverige får jag väl lov att säga men jag hade hellre sagt välkommen till Thailand.

Tack Småland ! Jag gick förbi soi 80 igår och tyvärr är Harley Bar borta och med den vår favoritpingla, Joy   :cry:

Tack Mavange !

Mvh Luke the Drifter

• Ge karma 1
  • Fint 5

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

• Replies 782
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Luke the Drifter

344

• audirs2

38

• Baa

15

• måne

14

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det sägs att man inte skall tro på allt man läser på internet och det är något man bör ha i åtanke när man läser detta kåseri. Det mesta är helt sant men ibland så tar jag mig konstnärliga friheter a

Resans första stapplande steg   Det har blivit dags att lämna ett gråkallt Svedala för denna gång och min limousine står och väntar på mig.   - Hej då skärgården, vi ses någon gång nästa vår eft

I valet och kvalet   Nu var jag inte bara i Bangkok utan jag var även i valet och kvalet. Vart skulle jag nu ta vägen någonstans ? Hua Hin är ju ett säkert kort men jag undrar om man inte skulle ta

Posted Images

audirs2

Ny modell på planet??? Har det inga vingar??? :crazy:

• Fint 2

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

kenneth073

Härligt att få hänga med dig på nya äventyr, själv har jag 2 låååånga månader kvar tills vi åker.

Tycker också Qatar var ett mycket bra bolag att flyga med.

Blev lite nyfiken ang. Gerry, följer inte han med dig till Thailand eller fick han vänta på ett senare plan?

• Fint 2

Kanske en Fleninspirerad blomma hade lite med valet av HH att gora?

• Fint 3

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Tallviking

Pattaya och Walking Street eller Hua Hin och Violen

Hur svårt kan det valet vara !?

Klart du åkte till Hua Hin !

• Ge karma 1
  • Fint 8

Being nice is overrated - Garfield

"Det var hugget som stucket vilket det skulle bli så jag singlade slant om fortsatt resa. Den här gången så vann Hua Hin och så får det bli."

Hehehe, skämtare där!

Ser också fram emot att följa dina bravader tillsammans med bröderna Dalton eller hur det nu utvecklar sig!

• Fint 2

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Naam jai

Pattaya och Walking Street eller Hua Hin och Violen

Hur svårt kan det valet vara !?

Klart du åkte till Hua Hin !

Precis, hoppas första fotot på Violen kommer strax, vad man väntat  :thumbsup:

• Fint 3
C-dude

Äntligen e Du igång igen. 

C;D

• Fint 2

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Härligt att se att du är på plats i LOS igen Luke!

Ser fram mot dina många goda inlägg av bilder och finurlig text.

Om andan faller på och du har vägarna förbi/till Korat så är du välkommen att hälsa på i vinter.

Mvh

BBJ

:thumbsup:

• Fint 3

Nytt år - nya möjligheter!

Wanchai

I valet och kvalet

Nu var jag inte bara i Bangkok utan jag var även i valet och kvalet. Vart skulle jag nu ta vägen någonstans ?

Hua Hin är ju ett säkert kort men jag undrar om man inte skulle ta och göra en visit i Pattaya den här gången.

Vem vet, det kanske finns snyggingar i Pattaya !

attachicon.gifThailång 13-14 1 063.jpg

Det var hugget som stucket vilket det skulle bli så jag singlade slant om fortsatt resa. Den här gången så vann Hua Hin och så får det bli.

attachicon.gifThailång 13-14 1 065.jpg

Bussen till Hua Hin var fullsatt och jag hade inte lust att vänta tre timmar på nästa så jag trampade ner till Airport Link där jag klev på tåget och åkte till Phaya Thai. 

attachicon.gifThailång 13-14 1 066.jpg

Sedan väntar en kort tur med skytrain till Victory Monument

attachicon.gifThailång 13-14 1 067.jpg

Och nu har jag gjort det igen mitt pucko. Jag har valt att åka suicidebuss ytterligare en gång i Thailand.   :sFduh:

attachicon.gifThailång 13-14 1 068.jpg

Men jag överlevde även denna gång och när jag kom fram till Hua Hin så väntade mig en belöning.

En iskall Leo, worth waiting for     :supe:

attachicon.gifThailång 13-14 1 071.jpg

// Luke the Drifter

Snygg fint! Ha det gott i Pattaya, hehe! Smart.

Fina bilder,

• Fint 2
Luke the Drifter

Härligt att se att du är på plats i LOS igen Luke!

Ser fram mot dina många goda inlägg av bilder och finurlig text.

Om andan faller på och du har vägarna förbi/till Korat så är du välkommen att hälsa på i vinter.

Mvh

BBJ

:thumbsup:

Tack så mycket för din inbjudan till Korat BBJ   :wai:   Det är inte helt otänkbart att jag kommer att åka en sväng åt det hållet för jag har en kompis i Bua Yai, tio mil från Korat.

Mvh Luke the Drifter

• Ge karma 1
  • Fint 3

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare