Jump to content
IGNORERAD

Vattenlandet i Pattaya


Drivern

Recommended Posts

Info om denna vattenparken kanske har varit uppe tidigare.Jag har kört förbi ett antal gånger och googlade fram deras hemsida  som finns I länken och där står att bassängerna tydligen är färdigbyggda nu och att arbetet går vidare mot öppning andra halvan av 2014,den som lever får se.

 

Om någon har mer info om detta projektet så skulle det vara intressant att få veta mer.

 

http://www.ramayanawaterpark.com/?page=about  

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Ja vi får hoppas det är bättre än vattenlandet Splasch i Phuket för det är helt kasst, efter vad alla ungar säger som vi har kört dit!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaah trodde det var en tråd om översvämningar eller dyl.

 

Jo detta vattenland kan nog bli bra :thumbsup:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det nu blir färdigt så kommer det säkert att vara fint....åtminstonde i några veckor.

 

Thailands stora problem med byggprojekt nr 1 är ju att man nästan alltid rätt snart måste rätta till alla byggfel/fusk.

Thailands stora problem med att driva anläggningar likt denna är att man ALLTID sparar in på underhållet och service, därför ser anläggningarna gamla ut redan när de är i det närmaste nya.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det nu blir färdigt så kommer det säkert att vara fint.åtminstonde i några veckor.

 

Thailands stora problem med byggprojekt nr 1 är ju att man nästan alltid rätt snart måste rätta till alla byggfel/fusk.

Thailands stora problem med att driva anläggningar likt denna är att man ALLTID sparar in på underhållet och service, därför ser anläggningarna gamla ut redan när de är i det närmaste nya.

Nya och nya, ett problem är väl att man aldrig bygger klart.

Men på hemsidan ser det iaf fräckt ut.

Det vi har i Hua Hin, Black Mountin Waterpark är helt kasst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

 

Populärt med vattenparker, det kommer att öppnas en Cartoon Network park under första halvan av 2014 utanför Pattaya.

 

http://www.cartoonnetworkamazone.com/en/index.php

 

 

Fager.

Det blir nära vårt hus I Bang sare.

Hoppas det inte blir för stökigt så man får sova :y15:

Dottern 9 år lär älska den :wai: .

Och så går väl husvärdet upp när nöjerna närmar sig?

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gamla vattenlandet såg ju riktigt bra och trevligt ut när jag var där sist iaf. Ska bli kul att se det nya med kidsen..:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...