Jump to content
IGNORERAD

Patong VS Pattaya


Bajen_Isaan

Vilket ställe är bäst egentligen---->  

243 röster

  1. 1. Vilket ställe är bäst egentligen---->

    • Patong
      79
    • Pattaya
      174


Recommended Posts

foreverbubbles8

Quote

:drunk:Det är samma,tycker jag. Det finns lika saker på natten och har huvudverk på dagen  :crazy: (Hang over) he he he.

Skillnaden är att i Pattis blir man aldrig bakis, det blir man först när man åker till Patong och vilar upp sig :lol:

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 162
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Farang

    12

  • broder tuk tuk

    12

  • Joints

    7

  • Kim

    5

Mest aktiva i denna tråd

broder tuk tuk

Att Pattaya nu håller på att krossa Patong på forumet är väl inget som förvånar.

De flesta svenskar som åker till Phuket är ju charterturister, dvs barnfamiljer och en och annan pensionär.

De flesta medlemmarna på forumet är ju fd eller aktiva bargubbar som knappast kan räknas in i charterturisternas skara.

Sedan tror jag inte att som Arne skriver att Pattayareklam skulle locka familjerna till Pattaya. Stan har ett grundmurat rykte som hor och bock centrum.

Vilket ju bara är bra. Då slipper man ju se feta Ulla på posten eller någon annan feministsuring springa och se besvärad ut bland soierna.

En av anledningarna till att man åker till Pattaya är ju just att slippa den sorgliga synen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

sover dolly parton på rygg ? pattis är ju vm 1 när det gäller go go barer snurr barer bad hus ! listan kan göra hur lång som helst ! patong är som ett oskrivet vitt a4 papper ingting om man jämför !

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tycker att vi patong gubbar får gøra som man annars tydligen gør i Thailand.

KØP RØSTER!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag antar att Pattaya är överlägsen när det gäller utbud för festande.

Men om man vill ha lite mer naturskönhet, stränder och dylikt så är ju Phuket överlägset.

Det beror helt enkelt på vad man är ute efter.

:wai:

Never forget Sadako Sasaki.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det handlar inte bara om utbudet av festande. Bartjejer och whiskey kan man väl köpa även i Patong.

Som någon skrev innan så är ju prisläget och utbudet på hotel och restauranger betydligt trevligare i Pattaya.

Valfriheten är större.

Jag kan i och för sig hålla med om att naturmiljön är skönare på Phuket. Å andra sidan är det för fuktigt och instängt för min smak.

Glömmer aldrig den svettiga klaustrofobikänsla jag hade i Phuket town.

Jag trivs bäst i öppna landskap.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, jag tycker nog att naturupplevelserna är av mer varierad art i Pattaya, dvs mångfalden och artrikedomen är vida överlägsen di flesta andra platser i Thailand.

[move]Naturisten Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Patong för mig, gillar stränder och den härliga natur som är runt phuket,Pattaya är bara lite för mycket för mig, även om jag vill ha lite röj ibland,

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är Pattaya bra men jag får säga att Patong gillar jag mer,där finns allt och är lugnare ,nära till öarna  :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen av dom. Turistgetton kan man hitta mycket billigare och närmare

tacka vet jag Koh Chang t.ex

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Pattaya och röjja tills ögonen blöder sen Koh Chang å vila tills tystnaden kryper under skinnet,och sedan tbx. till Pattis again. Eller som det är Planerat i sommar Chang mai

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...