Jump to content
IGNORERAD

Thailändsk aktivist vill att studentmassakern från 1976 ska inkluderas i läroböcker


MPR Nyheter

Recommended Posts

Guest BpaijingKatai

Barn som började att andvända droger vid tolvårs ålder langarna som står utan för skolor säljer drogerna med polisens beskydd. Vad tror du händer när de tar in dessa langare till förhör jo de kommer att säga vilka poliser som ger dem beskydd och tar betalt för detta. Polisen tar i stället död på dem eller så tar langarna död på poliserna som innan de blir skjutna. Jag tror det rensade bra och WOD har ett stort stöd bland befolkningen.

Jag tycker mera synd om föräldrar som har barn som andvänder droger och skall behöva se langare stå utanför skolor och säljer öppet med polisens beskydd.

Det tror jag även du tycker men i din iver att hitta nackdelar med Tahksin blir du fartblind.

 

 

 

 

 

Jag hoppas innerligt att vetenskapen utvecklar en metod för tillbakastoppning och omknullning, för du är definitivt inte redigt navlad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 253
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • saobaht

    33

  • MaiChai

    26

  • Tallviking

    24

  • Scandinaviancorner

    22

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest BpaijingKatai

Inte någon av mina bekanta andvänder droger. Jag har inga vänner som syslar med droger så det är väl därför jag inte ser det så allvarligt. Tycker det är mycket olämpligt att som utläning umgås i sådan kretsar. Är det inte polisen så kan det vara någon annan konkurerand som tar livet av dem. Det är förbjudet med droger i Thailand ändå är det många utläningar som gör det.

 

Jag har läst en hel del av dina inlägg både här och i andra trådar, jag gissar att din hobby är att spela Banjo och dina föräldrar möttes på en kusinträff.

Har jag rätt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har läst en hel del av dina inlägg både här och i andra trådar, jag gissar att din hobby är att spela Banjo och dina föräldrar möttes på en kusinträff.

Har jag rätt?

 

Lite onödigt att skriva så. Alla har rätt till en åsikt i den del av världen även om den är korkad. Eftersom det är Thailändsk politik som diskuteras så kommer du få höra många nyanser av skit tyvärr. Finns bara korruption och korruption och ytterligare korruption och lite inslag av våld och demonstrationer.

 

Finns inget bra som kommer av personangrepp på en person som du kommunicerar med på internet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Lite onödigt att skriva så. Alla har rätt till en åsikt i den del av världen även om den är korkad. Eftersom det är Thailändsk politik som diskuteras så kommer du få höra många nyanser av skit tyvärr. Finns bara korruption och korruption och ytterligare korruption och lite inslag av våld och demonstrationer.

 

Finns inget bra som kommer av personangrepp på en person som du kommunicerar med på internet.

 

Jag håller med dej helt och hållet, men till en person som anser att en massa oskyldiga som fick sätta livet till under WOD "var för den goda sakens skull" så har jag inte den hövligheten tyvärr!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...