Jump to content
IGNORERAD

träff i surin/ buriram


soi covboy

Recommended Posts

hänger på lite av tråden från Udon gänget som sagt det finns så otroligt många svenskar runt surin och buriram områdena varför inte försöka få till en träff punkt  i surin inget speciellt en pilsner eller vatten  mm.. modell som den där filuren som har nåt ställe i jomtien kom inte ihåg vad han heter :crazy: men han är snäll.. kanske nån redan nu har tips om lokal/bar i närheten av buss stationen och på sikt så kanske om det blir många så kanske vi kan utmana udon grabbarna på någon tävling . inte vilka som har snyggaste tjejerna dom har ju vi .bästa killarna det är ju vi. men nån rolig tävling   hoppas på bra anslutning    ha de gott är själv uppe 25/12 --11 /2  2014    mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

hänger på lite av tråden från Udon gänget som sagt det finns så otroligt många svenskar runt surin och buriram områdena varför inte försöka få till en träff punkt  i surin inget speciellt en pilsner eller vatten  mm.. modell som den där filuren som har nåt ställe i jomtien kom inte ihåg vad han heter :crazy: men han är snäll.. kanske nån redan nu har tips om lokal/bar i närheten av buss stationen och på sikt så kanske om det blir många så kanske vi kan utmana udon grabbarna på någon tävling . inte vilka som har snyggaste tjejerna dom har ju vi .bästa killarna det är ju vi. men nån rolig tävling   hoppas på bra anslutning    ha de gott är själv uppe 25/12 --11 /2  2014    mvh

Var bor du i Buriram? Vore roligt om vi kunde ha kontakt då jag snart är på väg dit igen. Pma mig om du vill ha kontakt med mej o andra svenskar

Link to comment
Dela på andra sajter

jag och några svenskar bor mellan chom phra och satuk  väg 2378 ban samet  mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer att vara i Surin runt nyår och säkert en del mer tid, men det vet jag inte när.

Men om det passar så skulle det vara kul att träffa lite folk från trakten.

Katrider

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu vet jag inte när vi åker tillbaka till Krasang (mellan Buriram och Surin) härnäst, så jag får väl komma med en uppdatering när jag vet, men det är trevligt att höra att det är fler som håller till däromkring och är intresserade av att träffas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Utmana Udonklanen blir nog för svårt för er men är jag i trakterna så kommer jag gärna förbi, så vi kan bli en duo.  :na:  :wink2: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan chom prha åker jag alltid till när jag ska tanka tuk tuken med gas sen har vi ju piloten o forden samt surin boysarna

Med vänlig hälsning FANTASY åker ner årskiftet o stannar länge länge jävligt länge

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan chom prha åker jag alltid till när jag ska tanka tuk tuken med gas sen har vi ju piloten o forden samt surin boysarna

Med vänlig hälsning FANTASY åker ner årskiftet o stannar länge länge jävligt länge

hej Forden har jag träffat några ggr han hhåller till 1 mil innan där jag bor från chom phra hållet   mvh lägger ut mitt thai nummer när jag kommer ner 25 dec.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore roligt att træffa folk från Svea rike! Træffade en Svensk/Finne I Sisaket, men det va allt! Kan bli tråigt att snacka bara engelska/thai hela tiden! Finns ju bara Danskar I min by :( Førsøker åka ner 1 gang I månaden, men det beror hur min rotation ser ut. Kan drøja ænda upp till 4 veckor från LOS. Så jag ær tillgænglig om nån vill ta en pils I Surin.

Link to comment
Dela på andra sajter

Utmana Udonklanen blir nog för svårt för er men är jag i trakterna så kommer jag gärna förbi, så vi kan bli en duo.  :na:  :wink2: 

Blir ganska enkelt i surin finns ju farangmat ,så valet lätt för mig vart jag åker he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir ganska enkelt i surin finns ju farangmat ,så valet lätt för mig vart jag åker he he

Fast å andra sidan så tror jag ditt omfång behöver lite thaislafs då och då, presis som mitt :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Kommer att vara i surin under perioden 8 jan - 3 feb. Håller till ca 12 km utanför stan i en by som heter saleng phan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Blir ganska enkelt i surin finns ju farangmat ,så valet lätt för mig vart jag åker he he

 

 

 

Det finns flera ställen i Buriram som har jäkligt god "farangmat". Ett av mina favorithak när det gäller just västerländsk mat är Paddys Irish Bar.

.http://www.buriramexpats.com/paddys-irish-bar/

 

 

Mvh Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag är ny här, på MPR och i Surin men träffar gärna några andra svenskar.

Håller till i Lam Chi några kilometer utanför Surin city.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ju Farrang connetion inte långt från busstation(om det finns kvar tror ägaren dog?)

jodå stället finns kvar. Gjorde det i alla fall i juni när vi senast var nere.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

jo rå det finns kvar brukar käaka där ibland   bra massage bredvid    ha de   15 dagar kvar

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...