Jump to content
sarne

Svenskträff varannan onsdag i Udon Thani!

Recommended Posts

Baa

Hmmmmm, har ett dunkelt minne av att ha blivit kidnappad av Gorocco till detta område, men där kan det väl inte vara?

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Johnnie/Cat

Då får man passa på att komma dit, har hållt till i Udon med omnejd en massa år när jag varit nere men inte träffat många svenskar.

Är nere från 20/12- 20/1

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Sam sip sam

Kommer ksnske førbi 29 jan

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
husse

Kommer ksnske førbi 29 jan

Är du också där uppe då, vi kommer 30 jan

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Baa

Glöm inte glasögonen så du hittar hem igen:D

Snygga brillor, dessvarre hittar jag dom inte!

Strypkoppel med lang kedja har varit pa tapeten ocksa!

• Tummen upp 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
lasseiudon

Center Point, det är samma som Nightmarket, eller hur? Härligt med en resa i rusningstrafiken och fyrdubbel moppeparkering. Jag kommer till premiären, tar kanske en TukTuk.

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Baa

Center Point, det är samma som Nightmarket, eller hur? Härligt med en resa i rusningstrafiken och fyrdubbel moppeparkering. Jag kommer till premiären, tar kanske en TukTuk.

Nightmarket är på samma sida av den nya "avenyn" som 7/11, andra sidan upp mot jvg kallas för Centerpoint, betr. P håller jag med, inte en plats efter halv fem på e.m. om man inte brukar vinna på lotto!

Får nog bli annat fortskaffningsmedel än bil om det nu skall drickas pilsner också!

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Sam sip sam

Nightmarket är på samma sida av den nya "avenyn" som 7/11, andra sidan upp mot jvg kallas för Centerpoint, betr. P håller jag med, inte en plats efter halv fem på e.m. om man inte brukar vinna på lotto!

Får nog bli annat fortskaffningsmedel än bil om det nu skall drickas pilsner också!

Finns det ingen mera parkeringsvänlig plats ,har dom farangkäk typ pyttipanna ??

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Baa

Finns det ingen mera parkeringsvänlig plats ,har dom farangkäk typ pyttipanna ??

HeHe, den dagen du hittar pyttipanna i Udon går solen upp i väster!

Sen är det snubbelavstånd från de flesta centralt belägna hotellen så bil behöver bara vi som bor i "förorten"!

• Tummen upp 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
husse

Det är väl där dom har den goda smaken att enbart servera godsaker som Chang öl och deras tillbehör :thumbsup:

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
sarne

post-4094-0-89597000-1380721839.jpg

Här är den utlovade vägbeskrivningen.

Restaurangen där vi träffas ligger norr om järnvägsstationen, på "baksidan" av förlängningen på Center Point byggnaden.

Med bil kör man in mittemot Bangkok Hospital, runt hörnet (förbi biltvätt) och tillbaka söder mot stationen. Där skall enligt säker källa finnas parkering vid 17.00 tiden.

Till fots går man in mellan förlängda Ceter Point byggnaden och de nybyggda "båsen".

En stor fördel med platsen är att ingen högljudd musik stör, det går att tala i samtalston. Pilsner och mat finnes.

Vi ses onsdag 9 oktober 17.00

• Tummen upp 9

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Bananen

Kommer antagligen inte dyka upp, tror jag :ahh:

Men här får ni bild och kartlänk till stället...

post-3563-0-06441000-1380723198.png

https://maps.google.se/maps?daddr=17.405392,102.804936&hl=sv&ll=17.40615,102.806148&spn=0.003153,0.005284&sll=17.40615,102.805123&sspn=0.003153,0.007328&geocode=FdCVCQEdyK0gBg&t=h&mra=mr&z=18&iwloc=ddw1

Ändrades av Bananen
  • Tummen upp 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Gorocco

Jag dyker garanterat upp, missar dock första träffen.

Ser att träffen blir på "Smultronstället", där var vi ett par gånger förra året och även Herr Baa som han kommer ihåg rätt.

Vi får se om Diamanten och hennes polare är kvar där, antagligen inte.

• Tummen upp 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy