Jump to content
IGNORERAD

Nid bar


Jive

Recommended Posts

Borgmästarens Son

Riktigt tråkigt att höra..så nu får du jive ett uppdrag av mig att hitta någon ny bar vi kan träffas och snacka på :)

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 58
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    9

  • Jive

    7

  • Borgmästarens Son

    5

  • B747

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Riktigt tråkigt att höra..så nu får du jive ett uppdrag av mig att hitta någon ny bar vi kan träffas och snacka på :)

Det lär bli ett klassiskt mission impossible :crazy:

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det var det jag menade... La Luna-pojkarna tar hand om sina gäster på ett föredömligt sätt...

Ja dom där pågarna kunde festa... hade några riktigt roliga och trevliga kvällar med dom.

Mvh

Skåneljungen

Link to comment
Dela på andra sajter

trist...Pod är en bra kille ju...

Jag har hört att det där barområdet kommer att försvinna snart.

Kontrakten går ut snart, och då kommer allting att rivas till förmån för nåt...hotell?

men...jag skriver inte under på det...så kom igen, vem vill ta över NID och köra?  :-)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

trist...Pod är en bra kille ju...

Jag har hört att det där barområdet kommer att försvinna snart.

Kontrakten går ut snart, och då kommer allting att rivas till förmån för nåt...hotell?

men...jag skriver inte under på det...så kom igen, vem vill ta över NID och köra?   :-)

För den slanten som nämns i denna tråd och sen efter vad du skriver så må det var någon utan förstånd, och med för mycket pengar som ligger och bränner som tar över etablissemanget :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

För den slanten som nämns i denna tråd och sen efter vad du skriver så må det var någon utan förstånd, och med för mycket pengar som ligger och bränner som tar över etablissemanget :)

 

"den siste idi*ten är inte född än"... är ett uttryck som funkar väldigt väl i denna fiskeby...

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

"den siste idi*ten är inte född än"... är ett uttryck som funkar väldigt väl i denna fiskeby...

På tal om för mycket slantar... gick ju inte så bra för Leksand igår ragson....

Måste ju retas lite

Mvh

Skåneljungen

Link to comment
Dela på andra sajter

jorake pitpokkati

Ja det var det jag menade... La Luna-pojkarna tar hand om sina gäster på ett föredömligt sätt...

har bara träffat den ena av dom.

 

men han är helt lysande.

 

synd att man inte bor I Pattaya så man kan besöka han oftare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618, on 14 Sept 2013 - 22:06, said:

 

Är inte det där en bar som man bara hyr ?

 

Man kan säkert hyra en del av  de anställda.      :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är med stor sorg som jag läser detta..

Har haft några av mina roligast kvällar på Nid....

La Luna får väl ersätta i framtiden..

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer Lady Gaga att fortsätta?

 

Senast jag såg henne, 3-4 veckor sedan, satt hon i grannbaren närmast parkeringen.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Senast jag såg henne, 3-4 veckor sedan, satt hon i grannbaren närmast parkeringen.

Skit i det nu..nu till de viktiga din uppgift är att leta upp en ny bar till 11 december :)

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Pod har verkligen kämpat väl i denna bar.Han är så trött och utarbetad i bland så han sitter och sover.Förhoppningsvis får han ett lugnare liv nu med mindre alkohol.Han har ju druckit alkohol varje dag under många år.Önskar Pod all lycka med sitt liv framöver.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skit i det nu..nu till de viktiga din uppgift är att leta upp en ny bar till 11 december :)

Det är väl just det han gjort...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Skit i det nu..nu till de viktiga din uppgift är att leta upp en ny bar till 11 december :)

 

Jag har varit på La Luna två gånger.  Den första gången minns jag inte så mycket av, så nästa gång jag kom dit bad jag värdarna om ursäkt för alla eventualiteter som hände vid mitt förra besök och sedan hade jag en jättetrevlig kväll. Jag går gärna dit fler gånger.

 

En annan grej kan ju vara att hänga på Ragge en vecka på hans olika gig och på så sätt bilda sej en uppfattning. :)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Jag har varit på La Luna två gånger.  Den första gången minns jag inte så mycket av, så nästa gång jag kom dit bad jag värdarna om ursäkt för alla eventualiteter som hände vid mitt förra besök och sedan hade jag en jättetrevlig kväll. Jag går gärna dit fler gånger.

 

En annan grej kan ju vara att hänga på Ragge en vecka på hans olika gig och på så sätt bilda sej en uppfattning. :)

Låter lovande...så lär de nog också bli...

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

 

En annan grej kan ju vara att hänga på Ragge en vecka på hans olika gig och på så sätt bilda sej en uppfattning. :)

hehe...just nu är det bara två fasta ställen, med lite flyt blir det ett till på fredag.  

Och sen lär det bli en del skoj med Blue Lagoon framöver, bla båtåka...   :-) 

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har hört att Pod är Polis i Bangkok eller är det en av många lögner om honom? 

 

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har hört att Pod är Polis i Bangkok eller är det en av många lögner om honom? 

 

gubben

 

Jag vet inte vad det är för många lögner du har hört om Pod, men Pod bor i Bangkok och är militärpolis.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Jag vet inte vad det är för många lögner du har hört om Pod, men Pod bor i Bangkok och är militärpolis.

Stämmer bra de jive

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte vad det är för många lögner du har hört om Pod, men Pod bor i Bangkok och är militärpolis.

Jo stämmer att han är MP i bkk ,jag trodde han bodde i Pattaya bredvid där Nonki har  huset ,men det kanske är fel

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo stämmer att han är MP i bkk ,jag trodde han bodde i Pattaya bredvid där Nonki har  huset ,men det kanske är fel

 

Det stämmer att han har bott där, men det var ett tag sedan och så vitt jag kommer ihåg, så har Nonki inte heller kvar sitt hus.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det stämmer att han har bott där, men det var ett tag sedan och så vitt jag kommer ihåg, så har Nonki inte heller kvar sitt hus.

det vet jag också att han inte har ,man behöver ju inte delge allt man vet på ett forum ,

mötte Pod  i vintras på macro med bilen på en Buddha dag när baren var stängd ,så lite långt att åka från bkk att handla ,så jag trodde dom bodde kvar där ,ok nu vet jag

att dom flyttat till bkk

Link to comment
Dela på andra sajter

Han berättade i vintras att han pendla mellan pattis och bkk..

Hade en chaufför. .. tur det för köra själv i det tillståndet han oftast var i, är inte att tänka på.

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...